Nee, ook dat niet. Nouja ook wel, maar dat bedoelde ik niet.quote:
Het scheelde weinigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 jaar, gaat niet snel iemand overheen
[..]
Waarom?
Ik ga dat niet trekkenquote:
Ik ben daar iets makkelijker in, ik duik niet zomaar met iemand t bed in, er moet wel wat zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is geen verdienste ofzo. Ik wil alleen seks als ik verliefd ben. Dat werd ik niet.
Nee kom op, doe normaal joh. Ik stuw je morgen helemaal vol met HotDogs andersquote:
Er moet wat zijn....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga dat niet trekken
[..]
Ik ben daar iets makkelijker in, ik duik niet zomaar met iemand t bed in, er moet wel wat zijn.
Kut, hoe weet jij dat ik die lekker vind?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee kom op, doe normaal joh. Ik stuw je morgen helemaal vol met HotDogs anders
En ik vind in slaap vallen met Buzz Lightyear in mijn nek gekropen die me lieve woordjes toefluistert fijn, MAAR DAT DOE IK TOCH OOK NIET!quote:
Gokjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, hoe weet jij dat ik die lekker vind?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik vind in slaap vallen met Buzz Lightyear in mijn nek gekropen die me lieve woordjes toefluistert fijn, MAAR DAT DOE IK TOCH OOK NIET!
Mooi, morgen 5 hotdogs voor 4 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, hoe weet jij dat ik die lekker vind?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, morgen 5 hotdogs voor 4 euro
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er moet wat zijn....
dat is nogal een erg ruim begrip
Je mag ook aan de Daim taartquote:
Je hoort het snuit, je moet aan de bak!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij vindt het fijn, een hongerneger te zijn?
quote:
ik ben tegen seks! Bah!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoort het snuit, je moet aan de bak!
Ik moet ineens aan die nare film Feeder denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas op hoor, hij maakt er zo 12 voor 8 euro van!
Niet gezien, en volgensmij wil ik dat ook echt nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die nare film Feeder denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |