Ach, gelukkig heeft ze al een kleindochter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef welkominspace het volgende:
in de loop van de avond m'n moeder maar eens vertellen dat ze van mij geen schoondochter kan verwachten
ga jij wel eens naar het theater dan, beetje cultuur snuiven?quote:
Lieverd. Na die verhalen over je buurman..... you ARE the plebs!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh it is on now! Bitch! Bring it!
niet vaak genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij wel eens naar het theater dan, beetje cultuur snuiven?
Precies, schoondochters zijn toch maar lastigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heeft ze al een kleindochter.
Z'n neus zit al vol van andere snuifsels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij wel eens naar het theater dan, beetje cultuur snuiven?
nou,m'n zus is onvruchtbaar en m'n broer verwacht ik ook niks van en geloof dat ze er meer wilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heeft ze al een kleindochter.
negerinnetje adopterenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou,m'n zus is onvruchtbaar en m'n broer verwacht ik ook niks van en geloof dat ze er meer wil![]()
voor dit inkoppertje krijg je alleen maar strafpuntenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Z'n neus zit al vol van andere snuifsels.
Nou, werk aan de winkel dus, jij bent de enige die het voor elkaar kan krijgen blijkbaar. Doorfokken. De bloedlijn moet voortgezet worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou,m'n zus is onvruchtbaar en m'n broer verwacht ik ook niks van en geloof dat ze er meer wil![]()
Ach, ik sta toch al zo hoog in de klassementen, die paar strafpunten maken me alleen maar likable voor het grote publiek. Niemand houdt van iemand die alleen maar perfect is!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor dit inkoppertje krijg je alleen maar strafpunten
Dus dat is de reden!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik sta toch al zo hoog in de klassementen, die paar strafpunten maken me alleen maar likable voor het grote publiek. Niemand houdt van iemand die alleen maar perfect is!
ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, ik sta toch al zo hoog in de klassementen, die paar strafpunten maken me alleen maar likable voor het grote publiek. Niemand houdt van iemand die alleen maar perfect is!
Darling, you and me, it's not going to happen... ever.quote:
no shit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, you and me, it's not going to happen... ever.
Trust me duckling, not even without shit...quote:
alsof ik ooit zonder shit zou zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Trust me duckling, not even without shit...
Is dat aan haar dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
sorry maar jouw scat-avonturen mag je echt helemaal voor je houden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:05 schreef welkominspace het volgende:
alsof ik ooit zonder shit zou zitten
junkie voor life toch?
This time this girl is in a pickle instead of the other way around!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
poverty begets poverty
trash begets trash
you can take a girl from the trailerpark, but you can't take the trailerpark from the girl.
Why not? At least then you'll get some.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, you and me, it's not going to happen... ever.
Now there's an idea!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:06 schreef Ang3l het volgende:
This time this girl is in a pickle instead of the other way around!
Aaah the good ol' days, I remember them well, my dalliances in the parlour, a gentleman visitor at night. Oh Bernadette, why must you be so envious!?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Why not? At least then you'll get some.
What was it... 1918?
Zeg.... ze zien er niet allemaal uit als een augurkje hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Now there's an idea!
You can play hide-the-pickle with Welkominspace.
ik ben niet zo het spelletjes typequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Now there's an idea!
You can play hide-the-pickle with Welkominspace.
maar je bent ZO Angel's type! Jullie tweetjes moeten elkaar echt gaan ontmoeten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef welkominspace het volgende:
ik ben niet zo het spelletjes type
juistumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar je bent ZO Angel's type! Jullie tweetjes moeten elkaar echt gaan ontmoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |