Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.
Het is ook maar 100 bladzijdes, denk idd niet dat het veel langer moet duren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook maar 100 bladzijdes, denk idd niet dat het veel langer moet duren.
Is van Martin Amis. Zocht het al tiiiiijden, en uiteindelijk in Shakespeare' and Company gevonden, Parijs (daar bij de Notre Dame / Quartier Latin). Daar had ie toevallig een lezing gegeven de week ervoor en daarom lagen er nog wat exemplaren
Briljante winkel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, tis wel heel erg wennenquote:
Echt een hele erge aanrader als je in Parijs bent. Lekker ouwehoeren met de verkopers die dan aan de hand van je verhaal tips gaan geven en dan zo'n gammel laddertje opklimmen om ergens uit stappen 38 een verfrommeld bokje te trekken voor jequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben daar ook eens geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Mja, soms ontdek je iets als je een week alleen in Parijs zit
Zo fijn daarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben daar ook eens geweest.
Ja duhquote:Je kunt ook dingen ontdekken als je samen met een Fransman in Parijs zit.
Kom, laten we gaan!quote:
Ik hou een Moleskin boekje bij van Parijs, waar ik adressen van restaurants, winkels, musea etc in opschrijf. Met observatietjes enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo fijn daar2 naast elkaar: de antieke boeken en de "normal" boeken. Ruikt zo heerlijk
[..]
Ja duhEn iets sneller ook denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |