but my dear sweet boy, you're everything Ang3l finds attractive in a man.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l is veel te ervaren voor mij

ja,dat is duidelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
but my dear sweet boy, you're everything Ang3l finds attractive in a man.

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l is veel te ervaren voor mij

ik wil een jongen uit de kast krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet.
Je zult je nog verbazen
Ik baseerde mijn aannames nog op wat ik jou zelf zag posten.
Jij baseert je aannames op... wat andere posten?

Ik dacht dat jij meer van het op de kast krijgen wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wil een jongen uit de kast krijgen.
jij bent al uit de kast

just the way your new beau likes 'emquote:

niet bewust maar het gebeurd wel vaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van het op de kast krijgen was

oh you two and your playful frivolous banter... why don't you two just pucker up and kiss already.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van het op de kast krijgen was

O please, wat ben je toch weer aan het trollen,.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
just the way your new beau likes 'em

Ben je bekend met de term "spiegelen"?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oh you two and your playful frivolous banter... why don't you two just pucker up and kiss already.

put your platforms away granny, these aren't the seventies anymorequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
O please, wat ben je toch weer aan het trollen,.
I wear heels bigger than your dick. Shut up

Neh. Tis Kug.quote:

Honey, these were my there's-no-place-like-home shoes. My flats.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
put your platforms away granny, these aren't the seventies anymore

ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je bekend met de term "spiegelen"?

pricelessquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
ik wel,de nieuwe producten achterin en de nieuwe voor

in de supermarkt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je wil niet weten waar ik dat geleerd heb

Uh. Nee Miss Wall-mart. Niet in die betekenis van het woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wel,de nieuwe producten achterin en de nieuwe voor

1 van die 3 iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Coffeeshop? Gevangeniswinkeltje? Smartshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |