Beetje onzinnig hoor. In die tijd werd ook net zoveel rommel uitgebracht. Of heb je het nu echt over de jaren 50/60?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind oude films juist vaak goed omdat het meer om het acteerwerk gaat en er ook meer tijd voor wordt uitgetrokken om een scene en een film op te bouwen.
Cijfers op IMDB zijn sowieso nutteloos. Het eindcijfer is het gemiddelde van het aantal tienen en enen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef kort het volgende:
De jonge mensen die hoge cijfers geven zijn meelopers.
30 en 40 ook. Tuurlijk zat er ook veel rommel bij, maar dan nog werd er meer op de acteurs gefocussed dan op eyecandy.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Beetje onzinnig hoor. In die tijd werd ook net zoveel rommel uitgebracht. Of heb je het nu echt over de jaren 50/60?
Tienen klopt, enen valt mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Cijfers op IMDB zijn sowieso nutteloos. Het eindcijfer is het gemiddelde van het aantal tienen en enen..
Oldboyquote:
Nee oke, daar heb je absoluut gelijk in. Maar dat is ook wel logisch gezien de kosten toen etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
30 en 40 ook. Tuurlijk zat er ook veel rommel bij, maar dan nog werd er meer op de acteurs gefocussed dan op eyecandy.
hah, ik heb een beetje de pest aan die acteur, snap ook niet dat hitchcock hem zo vaak heeft gebruikt. film is verder niks speciaals imo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
..
Ik heb vandaag Rear Window gezien, 21 op IMDB. Deze film was iets boeiender maar geen film waarvan ik zeg "Wow wat een film was dit"
Oke best een goede brede smaak dus. Probeer Le salaire de la peur of It's a Wonderful Life maar eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oldboy
Kill Bill
Fight Club
Man on Fire
The Pianist
Schindlers List
Se7en
Léon
Children of Men
Sin City
The Dark Knight
Memento
Let The Right One In
Zodiac
Changeling
The Prestige
Saving Privatte Ryan
Pulp Fiction
The Usual Suspects
Goodfellas
Spirited Away
LOTR
Reservoir Dogs
De bekendere films waar ik op kom...
Die 2de is een mooie film jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Oke best een goede brede smaak dus. Probeer Le salaire de la peur of It's a Wonderful Life maar eens
ik heb spijt van mn laatste reactiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren The Village gezien, vond ik pas een goede filmDie is dan weer underrated
Zo breed is het niet hoor en voornamelijk grote hollywood blockbusters.quote:
Waarom niet? En waarom mogen die niet in mijn persoonlijke favorieten lijstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Beardy het volgende:
Naar mijn mening horen filmversies van boeken, strips of games niet in beste film lijstjes thuis.
idd, en vnl kutfilms.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo breed is het niet hoor en voornamelijk grote hollywood blockbusters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |