Dank jequote:
Ja, het oude vlees moet zeker eerst op?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet van die.. Kies dan een lelijke stier
Het lelijke vlees, ja u_uquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het oude vlees moet zeker eerst op?
Bwohoho HURRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ben een vliegtuig [ afbeelding ]
Zolang er maar vet op zit.quote:
Of niet dan u_uquote:
Koeien scheren vond ik leuker.quote:
Ik heb haar destijds aangeraden die gewaagde fotos te verwijderen, als zij ook een kloon blijkt te zijn kan FOK! het goed hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van MYV
Was ze een paar weken geleden niet gewoon bi?
Ik hoop niet dat ze een kloon is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb haar destijds aangeraden die gewaagde fotos te verwijderen, als zij ook een kloon blijkt te zijn kan FOK! het goed hebben.
Dat hoopten we van Kb. destijds ook niet.quote:
Waarom?quote:
Iemand die zon lange tijd een andere persoonlijkheid aanneemt is rijp om opgesloten te worden, dus ik hoop het ook niet.quote:
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoopten we van Kb. destijds ook niet.
Gewoon, ze is wel leuk.quote:
Hmm.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnen
[..]
Gewoon, ze is wel leuk.
True, fok was anders na kb. en NB.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnen
Lekker naïef toen nog. Nu als iemand hier iets van problemen verteld oid wordt dat sterk in twijfel genomen en iedere nieuwe user is meteen een kloon etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, fok was anders na kb. en NB.
Wat was er met wd ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker naïef toen nog. Nu als iemand hier iets van problemen verteld oid wordt dat sterk in twijfel genomen en iedere nieuwe user is meteen een kloon etc.Arme WD toen
Niemand geloofde haar toen, dat zij het meisje op de foto's was. Volgens iedereen was ze een kloonquote:
Ik dacht door meerdere. Jordy, Pk etc. Ik geloofde het toen ook nog niet.quote:
Gekkie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht door meerdere. Jordy, Pk etc. Ik geloofde het toen ook nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |