Leuk liedjequote:
Duh, als ze me gegoogled heeft, en dus gevonden heeft op dit forum, gaat ze achteraf ook lezen wat ik zeg, nogal logisch.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I knowAlsof ik zou googlen op mijn date. Hoewel ik door die hendig sjieke zoekmachine van moomoo nu wel te weten ben gekomen dat mijn huidige vriendin Bi is, volgens myspace.
Die post blijkt van ene J.Herrer te zijn, niet van mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje slap dat je haar verwijt ziek te zijn, terwijl jij zo stom bent geweest om je naam hier te posten.
Ja, linkje plzzzquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens een parodie op dat soort topics gepost. Was erg geslaagd moet ik bekennen.
Ik zal je er een paar sturenquote:
Nee, jij hebt je naam volgens mij ook eens in een fobo gepost.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die post blijkt van ene J.Herrer te zijn, niet van mij.
Misschien is ze zo onderhand haar belangstelling al verloren.. Misschien ook niet.. Maar zo logisch vind ik het dus ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Duh, als ze me gegoogled heeft, en dus gevonden heeft op dit forum, gaat ze achteraf ook lezen wat ik zeg, nogal logisch.
Mijn hotmail adres, wat leidde tot een spam aanval.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je naam volgens mij ook eens in een fobo gepost.
Ik weet niet of ik wel zo blij ben met die info.quote:
Dan had je niet op je vriendin moeten gaan zoeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel zo blij ben met die info.
Vindt hij me leuk?quote:
quote:
Ja, maar je hebt het dus zelf gepost.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn hotmail adres, wat leidde tot een spam aanval.
In een FoBo, die niet bij google terug te vinden is, en ik heb niet gezegd, spam me maar vol toen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het dus zelf gepost.
Nee, dat is ook behoorlijk triest gedrag, maar ja fok, he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
In een FoBo, die niet bij google terug te vinden is, en ik heb niet gezegd, spam me maar vol toen.
Ik dacht dat Bragi/IQM of hoe ie zich ook noemde zo'n normale jongen was?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is ook behoorlijk triest gedrag, maar ja fok, he.
Trek een vest o.i.d aanquote:
Volgens wil je hiermee een spreekwoord uitbeelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |