Ik vond het ook van toepassing... mompelmompel...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom is ze ook.. naja laat maar.
toch niet mij hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij bepaalde personen een kopstoot willen geven?
quote:
Lette niet op eerder.. Beetje ver weg ofzoquote:
Een vent?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom is ze ook.. naja laat maar.
Ja graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij bepaalde personen een kopstoot willen geven?
Die had ik wel aan ja, toevalligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker met je tijgerslofjes? Die trap is ook best wel stijl vind ik.
Tuulk niequote:
Nee hoorquote:
zum kotsenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef Lamon het volgende:
"Het Amerikaanse ministerie van Justitie heeft de gegevens van Twitteraccounts van vier betrokkenen bij WikiLeaks opgeëist. Het gaat om de gegevens van onder anderen WikiLeaks-oprichter Julian Assange en de Nederlandse sympathisant Rop Gonggrijp."
Nou nou..
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef BobbyB het volgende:
mgoed, deze mooiboy gaat even de stad in.
Ik zie ook niet in wat ze te maken hebben met het twitteraccount van een Nederlander. Hou je lekker met je eigen land bezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
zum kotsen
Kut amerika speelt een vies spelletje
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef BobbyB het volgende:
Amerika is oppermachtig en staat boven de wet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in wat ze te maken hebben met het twitteraccount van een Nederlander. Hou je lekker met je eigen land bezig.
Bring 'em onquote:
Ga je weer chicks playen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik was om 9 uur al op, alleen ging ik film kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft vroeg opstaan toch nog een voordeel
* Brengt sahirquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was om 9 uur al op, alleen ging ik film kijken
Ja, kkhard.quote:
Kijk Sal. Zo hoort het.quote:Ik was om 9 uur al op
Nee, het was ook geen vrije keus helaasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Brengt sahir
HEE!![]()
Voor tienen is het niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |