Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef Lamon het volgende:
Even trouwens een leuke vraag voor vrouwen, zouden jullie op een eerste date melden dat je die dag je spiraal hebt in laten zetten?
onder het mom van sex zit er niet in want ik heb vandaag een spiraal laten zetten maar normaal duik ik altijd gelijk tussen de lakens na de 1e date?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef Lamon het volgende:
Even trouwens een leuke vraag voor vrouwen, zouden jullie op een eerste date melden dat je die dag je spiraal hebt in laten zetten?
Amalia?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, zij van gister zei dat dus wel.
Ik heb werkelijk geen idee waarom.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onder het mom van sex zit er niet in want ik heb vandaag een spiraal laten zetten maar normaal duik ik altijd gelijk tussen de lakens na de 1e date?
Ik drink dan ook niet zo veel. Maar ze vinden dat ik niet elk weekend zo scheel thuis hoef te komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg gewoon de overige 4 dagen niets te drinken.
oplossing: ga op jezelf wonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik drink dan ook niet zo veel. Maar ze vinden dat ik niet elk weekend zo scheel thuis hoef te komen.
Eerder van de trapquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand uit zijn bed rollen?
Hoi, ik wil even de groetjes doen aan Amalia.quote:
Hersenschudding?quote:
Elke dagquote:
Dat is ook zo, maar wanneer je eenmaal gesport heb en in de kantine komt..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik drink dan ook niet zo veel. Maar ze vinden dat ik niet elk weekend zo scheel thuis hoef te komen.
Maar serieus, zou je kunnen bedenken waarom iemand dat speciaal zou vermelden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, ik wil even de groetjes doen aan Amalia.
Lijkt me best pijnlijk.quote:
Ze wil een spermadonor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar serieus, zou je kunnen bedenken waarom iemand dat speciaal zou vermelden?
True, maar goed het gaat ook wel ver. De kantine sluit om half 12 maar ze laten het voor ons team tot 2 uur openquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar wanneer je eenmaal gesport heb en in de kantine komt..
Het went u_uquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze krijgt er een beetje een hard hoofd van
hoezo datquote:
Behalve een vent.quote:
Daarom is ze ook.. naja laat maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |