Joanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die wangetjes van eh... hoe heet ze ook alweer
Potver ik kan er niet op komen wie je dan wilde, naast alle chickies hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoef Ben ECHT niet!Ieuww ieiiiieeeuw.
Ik graai niet, ik geef ze door!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zo graaien hè![]()
Je hebt gehuild toen hij er uiting en nu er niet smeer te snoepen valt....
Doe dan nog maar die andere versie van Bonnie Raittquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Live én geniaal!!
Kan heel TVOH een puntje aan zuigen
Ik vond Ivo meesterlijk in de oude Tv Kantine met z'n Franse riedeltjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
Veeg me op. Ivo Nihil met mooaahhhh gertjen op de piano. Waarom? Nee, ik hoef geen reden. Gewoon, omdat het kan.
Van The Voice? Nick!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan er niet op komen wie je dan wilde, naast alle chickies hier
die deed ze wel goed trouwens. Voor het eerst een goed typetje van Irenequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zo graaien hè![]()
Je hebt gehuild toen hij er uiting en nu er niet smeer te snoepen valt....
Post die eens dan.. Die ken ik niet,, Ik bedoel: welke versie dan ook van Bonniequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan nog maar die andere versie van Bonnie Raitt
OH ja die.quote:
Ik neem Ben....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan er niet op komen wie je dan wilde, naast alle chickies hier
Ze doet er wel meer goed, zoals Marijke Helwegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die deed ze wel goed trouwens. Voor het eerst een goed typetje van Irene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |