Hoooooooooooiiiiiiquote:
Staat aan, alleen even op standbaay.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
He verdomme waarom staat de webcam nou uit
Iddquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)-borsten-luisteraar/
Die site is nu al overbelastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)-borsten-luisteraar/
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Qunix het volgende:
Oh, webcam blijft zo dus... Jammer
(wel typisch Stenders)
EW is afgelopen, reclame + nieuws en iedereen checkt gelijk dat filmpjequote:
Mja...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
radio moet radio blijven, en die mening deel ik met Stenders.
Mja...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
behalve bij ekstraweekend en sr, want dat zijn gewoon tv programma's op de radio.
Het is maar een toevoeging, geen overheersend iets ofzo. Niet dat het mij verder boeit, ik zet de webcam zelden aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Hoezo..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Qunix het volgende:
Oh, webcam blijft zo dus... Jammer
(wel typisch Stenders)
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef purplerose het volgende:
meestal zet ie hem toch altijd wat later weer aan?
quote:
Heb er op zich geen problemen mee dat je het via een webcam kan zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Bij ekstraweekend zet ik hem altijd wel aan, verder weinig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is maar een toevoeging, geen overheersend iets ofzo. Niet dat het mij verder boeit, ik zet de webcam zelden aan.
Die is na Fred&Stenders... Wel leuk ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dennis Storm te gast, maar dat wist ik al, want KX, hopelijk heeft ie zijn kompaan niet mee
zit hij nou in die andere radio studio ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef Krambo het volgende:
Cam aan en Stenders vlucht gelijk het beeld uit
Gezellig tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef themauster het volgende:
Zit hij nou gewoon in die piepkleine DJ2 met al die mensen?
Dezelfde studio als net EW toch? Geen idee of dat 1 of 2 isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef themauster het volgende:
Zit hij nou gewoon in die piepkleine DJ2 met al die mensen?
nee, DJ2quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dezelfde studio als net EW toch? Geen idee of dat 1 of 2 is
Ik dacht het niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dezelfde studio als net EW toch? Geen idee of dat 1 of 2 is
epileptischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie van me nieuwe avatar
Kudt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
Lekker rustigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
Irritant.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
Epileptie opwekkend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
je zou maar epilepsie hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
Veel kleiner DJ1 komt overeen met de oude alleen lijkt het groter door de band ruimtequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef mentat_nl het volgende:
is DJ2 niet ongeveer net zo groot als de oude studio?
Ik lag al bijna stuiptrekkend op de grondquote:
Nu in studio omdat KX omdat Stendersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef themauster het volgende:
Dennis Storm? is die bekend geworden doordat zijn zuipvakantie werd gefilmd door TMF?
ik ken hem van Try before you die...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef themauster het volgende:
Dennis Storm? is die bekend geworden doordat zijn zuipvakantie werd gefilmd door TMF?
Dat zegt me niks, dus waar moet ik Dennis Storm uberhaupt van kennen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef themauster het volgende:
ik scrolde steeds snel door anders had ik ook op de grond gelegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik lag al bijna stuiptrekkend op de grond
Dat van TMF deed hij ver voor Try before you diequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ken hem van Try before you die...
spuiten en slikkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, dus waar moet ik Dennis Storm uberhaupt van kennen?
3 op reisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ligt iedereen te pitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
Voor wie het nog niet wist, nog niet gelezen had, of vergeten was:
De nieuwe nachtprogrammering van 3FM tussen 1:00 en 4:00 uur ziet er als volgt uit:
Maandag: Barend van Delen (NCRV)
Dinsdag: Joey Koeijvoets & Wijnand Speelman (EO)
Woensdag: Rámon Verkoeijen (BNN)
Donderdag: Thymen Wabeke (NTR)
Vrijdag: Barend van Delen (NCRV)
Hanneke Eilander en Lex Gaarthuis zijn uit de nacht verdwenen.
Hij doet toch ook 3 op reis?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, ok, duidelijk. Dat programma van TMF zegt me helemaal niks en de andere programmatitels ken ik, maar heb ik niet tot nauwelijks gezien. Ik ben geen tv-kijkerquote:
Lijkt wel een beetje op de mijnequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef miieejj het volgende:
TMF: Summerbase (2004)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, ok, duidelijk. Dat programma van TMF zegt me helemaal niks en de andere programmatitels ken ik, maar heb ik niet tot nauwelijks gezien. Ik ben geen tv-kijker
Are we ?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We are.
Vanwaar je nieuw UI, ik vond je oude wel tof.
denk ikquote:
die van wie ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We are.
Vanwaar je nieuw UI, ik vond je oude wel tof.
Dat dusquote:
Die is toch kei oud?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie wil Moby - Hotel voor me kopen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef l3nt het volgende:
het gaat hier al dik 10 minuten over een bijna volle spaarkaart van de supermarkt die spoorloos is verdwenen.. paniek! #vrouwengemauw
dacht het niet hoorquote:
ik moest er even op reagerenquote:
Zelf makenquote:
Die is toch al veel te klein eigenlijk? Of heb je 'n orgineel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand deze kleiner maken... please!!
Kun je hem zo niet gewoon instellen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
100× - 100× .. en nou die is te groot..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die is toch al veel te klein eigenlijk? Of heb je 'n orgineel?
Ik vind mijn avatar suggestie beter dan die rennende homoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
alstu http://hole1988.nl/icon.jpgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind mijn avatar suggestie beter dan die rennende homo
je bent een schat !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
alstu http://hole1988.nl/icon.jpg
Ga je ?quote:
Ok vreemd, ik zie 'm als 48x48quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
100× - 100× .. en nou die is te groot..
Hij had er wel wat meer tijd in mogen steken hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
je bent een schat !,.. maar dat wist je al he ...
Yeah weer even leren jwtz. Over de ontwikkeling van steden in de periode van 1800-1840. Paviljoentjes die werden gebouwd enzo.quote:
dat zeggen bijna alle vrouwen tegen me, maar er is niemand die meer willen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
je bent een schat !,.. maar dat wist je al he ...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij had er wel wat meer tijd in mogen steken hoor, dat giggle is nu niet meer te lezen
.
.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij had er wel wat meer tijd in mogen steken hoor, dat giggle is nu niet meer te lezen
.
... germ mennekequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zeggen bijna alle vrouwen tegen me, maar er is niemand die meer willen.
Je bent 3rdRock zijn teksten aan het jattenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zeggen bijna alle vrouwen tegen me, maar er is niemand die meer willen.
Leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah weer even leren jwtz. Over de ontwikkeling van steden in de periode van 1800-1840. Paviljoentjes die werden gebouwd enzo.
Heh, in MIJN fobo ? Moet ik daar toch eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ik lees ineens wat over mij op je fobo.
hahaha
Pogingen om de stankoverlast tegen te gaan zien we bijvoorbeeld op het terrein van het begraven.quote:
Ja van een jaar terug, van TY over slapen enzo bij SR. Maar ik schrok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heh, in MIJN fobo ? Moet ik daar toch eens gaan kijken.
maar ik meen hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bent 3rdRock zijn teksten aan het jatten
Ow haha, ja. Ik kijk daar nooit dus denk er is een nieuwe reactiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja van een jaar terug, van TY over slapen enzo bij SR. Maar ik schrok.
als ik het goed interpreteer neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
hole1988 doesn't have anything available to you.
die heb ik onlangs aangemaakt, maar nog niks opgezet.quote:
Oh ja die moet ik nog downloaden, geweldige seriequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even de nieuwe ep van the big bang theory kijken.
ach soquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die heb ik onlangs aangemaakt, maar nog niks opgezet.
Ik heb al per ongeluk meegekregen dat deze ep overquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik nog downloaden, geweldige serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat. Ben benieuwd.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Vertel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wisten jullie dat NL echt een mongolenlandje was aan het begin van de 19e eeuw?
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Door al die Mexicano's zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze waren laat met de industrialisering, laat met graven fixen (ivm stankoverlast) en toen de Fransen kwamen werd dit eindelijk doorgevoerd maar later weer teruggedraaid, enzooooooooooquote:
Dat kan toch helemaal niettttttttttttttt naatjeeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk door de overheid die aan wanbeleid deed.
waar hoor je new born dan? ik hoor feeling good?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG New Born ook nog
MOOK VIND JE HET AL TOF?!
haha oja grapjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar hoor je new born dan? ik hoor feeling good?
daar zou ik wel wat kunstjes op kunnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
LollerFrank Dane. Die is bij deze echt onsterfelijk.
En Merel is een lekker wijf.
Zo! Lekkere plaat zeg, kende em nog niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Timo20 het volgende:
zo * Timo20schakelt naar![]()
![]()
Annie Mac
![]()
![]()
op de BBC Radio1
Begint lekker:
één van de lekkerste tracks van 2010. Jammer dat 3FM `m nog nooit heeft gedraaid. Stu Bru wel
Jij kent helemaal nog geen kunstjes jonguhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar zou ik wel wat kunstjes op kunnen
Hij is 16 en sexueel gefrustreerd laat hem toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij kent helemaal nog geen kunstjes jonguh
daar heb jij helemaal geen weet vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij kent helemaal nog geen kunstjes jonguh
whehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Civilian het volgende:
Een vriend van mij komt zo in de uitzending voor 't zingend telegramJohnny heet'ie
lolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Civilian het volgende:
Een vriend van mij komt zo in de uitzending voor 't zingend telegramJohnny heet'ie
Hij is hoog bij 3. Hij mag dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
Waarom draait alleen Stenders van dit soort lekkere muziek
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij is 16 en sexueel gefrustreerd laat hem toch?
dude seriouslyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar heb jij helemaal geen weet van
Omdat hij baas is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
Waarom draait alleen Stenders van dit soort lekkere muziek
Mjah artiesten/bands waarvan hun naam is omgedoopt tot een grappige variant. Kwam 't vanavond ook al regelmatig tegen op twitterquote:
leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah artiesten/bands waarvan hun naam is omgedoopt tot een grappige variant. Kwam 't vanavond ook al regelmatig tegen op twitter
Geen idee. Ik denk dat ik vannacht ga gamen met de radio aan dus erg lang zal ik niet in het topic blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tot hoe laat ga jij door vanavond?
Melig om te lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://whatthetrend.com/trend/%2523LessAmbitiousArtists
jammer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat ik vannacht ga gamen met de radio aan dus erg lang zal ik niet in het topic blijven
your welcomequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zo! Lekkere plaat zeg, kende em nog niet.
Thnx
WAT VIND IK AL TOF ???quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG New Born ook nog
MOOK VIND JE HET AL TOF?!
Prins Bernhard na 55 jaar ook nog so what?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Qunix het volgende:
Ze heeft na 30 jaar nog steeds een accent......
dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Qunix het volgende:
Ik vond dat wel meevallen met dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Prins Bernhard na 55 jaar ook nog so what?
Sheldonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAT VIND IK AL TOF ???
Die serie gaat over een stelletje nerds en een lekker wijf. Moet je echt eens kijken, erg leuk
.
Hakim ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Qunix het volgende:
nou vreselijk joh, ik hoor wel eens Limburgers die na 80 jaar nog een accent hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Qunix het volgende:
Ja, echt. Kan er soms om in een deuk liggen, hoe flauwer hoe beterquote:
*knock* *knock* *knock* Penny Penny Pennyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
SheldonIm not crazy, my mother had me tested
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
nou vreselijk joh, ik hoor wel eens Limburgers die na 80 jaar nog een accent hebben.
Of je Muse al tof vindt. Oké gaan we doen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAT VIND IK AL TOF ???
Die serie gaat over een stelletje nerds en een lekker wijf. Moet je echt eens kijken, erg leuk
.
heerlijke autistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*knock* *knock* *knock* Penny Penny Penny
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*knock* *knock* *knock* Penny Penny Penny
Dansen?quote:
Ik ben meer fan van pennyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |