abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4467388
Ik ga nu 4 jaar naar het cios en dan blijf ik gewoon in goes wonen, maar als ik 20 ben, wil ik graag verder leren. Maar dan moet dat waarschijnlijk ergens anders in goes. Nu denk je vast: Waar maakt die zich druk om? Maar mijn moeder (49 jaar) is alleen, en ik zou het zo zielig voor haar vinden dat ze over 4 jaar nog steeds geen man heeft en mij ook niet vaak meer ziet, weet er misschien iemand een oplossing voor het probleem (datingssites zijn not done) please help me and my mother
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:12:28 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4467428
Meis.
Mijn moeder is 16 jaar alleenstaande moeder, mijn oudste zus (van een 2ling) heeft 7 jaar geleden het nest verlaten, de andere 8 jaar geleden. Alleen ik woon nog thuis, maar het is een toeval als we elkaar treffen.

Blijf níét plakken, je hebt teveel kans dat er een ingewikkelde band ontstaat... Echt waar, moeders redden zich uitstekend in hun eentje, en je moet zéker niet blijven plakken omdat je je moeder een "dienst" wil bewijzen...

Wat zou je willen wat er zou gebeuren voor je mammie dan?

Action is the enemy of thoughts
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:14:04 #3
27044 Janoesky
What is, just is
pi_4467456
Je kan 'r ook meenemen

Ok nu ff serieus weer. Je hebt geloof ik ook van die meetings waar alleenstaanden bijeen komen... een soort datingavond dus. (niet lachen) Zoiets had ik eens gelezen...

Is dat wat?

Verder zou ik het NIET weten

iig veel sterkte en succes

-= Stiekem wil jij ook een ITOfilter op fok he!? =-
pi_4467468
Vier jaar is te lang om vooruit te kijken. In vier jaar kan er zó ontzettend veel veranderen, dat is simpelweg niet te overzien.
Ik kan me voorstellen dat je dit als een probleem ziet, maar het lijkt me iets waar je je pas over drie jaar druk over hoeft te maken. .
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:14:55 #5
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4467470
Dat is pas over 4 jaar joh, ik kan je maar 1 tip geven: maak je geen zorgen, na die tijd heeft je moeder al een vriend of is er een andere oplossing, en zoniet dan komen jullie er dan wel uit, maar ga je nu geen zorgen maken das nergens voor nodig...
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:17:27 #6
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4467513
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 22:14 schreef Janoesky het volgende:
Je kan 'r ook meenemen

Ok nu ff serieus weer. Je hebt geloof ik ook van die meetings waar alleenstaanden bijeen komen... een soort datingavond dus. (niet lachen) Zoiets had ik eens gelezen...

Is dat wat?

Verder zou ik het NIET weten

iig veel sterkte en succes

Ik denk dat je als buitenstaander die deze gevoelens niet kent hier niet goed over kunt oordelen. Ik snap heel goed waar zoetzestien16 zich zorgen over maakt, en het is geen onderwerp waar je even ene oplossing voor uit het laatje trekt.

Het uiteindelijke doel van je leven is volledig egocentrisch; ik moet overleven. Daarbij moet je hindernissen overwinnen, en relaties zijn grote hindernissen. Het uiteindelijke doel is, hoe stom het ook klinkt, dat de ik een fijn leven leid. Dat je daar anderen soms bij achter moet stellen, of misschien zelfs teleur moet stellen, is een onvoorkombaar negatief effect...

pi_4467529
Bedankt voor jullie tips, jullie fokkers zijn schatten. Ik zal nog even afwachten in die 4 jaar en dan zal ik ook nog even kijken of m'n moeder naar zo'n datingavond wil (ik kan het altijd proberen!)
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:19:27 #8
27044 Janoesky
What is, just is
pi_4467544
-=edit=-

[Dit bericht is gewijzigd door Janoesky op 05-06-2002 22:19]

-= Stiekem wil jij ook een ITOfilter op fok he!? =-
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:19:33 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4467546
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Bedankt voor jullie tips, jullie fokkers zijn schatten. Ik zal nog even afwachten in die 4 jaar en dan zal ik ook nog even kijken of m'n moeder naar zo'n datingavond wil (ik kan het altijd proberen!)
Jot, als je nu al tevreden bent, open dan géén topic
pi_4467559
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 22:17 schreef Reintje het volgende:

[..]

Ik denk dat je als buitenstaander die deze gevoelens niet kent hier niet goed over kunt oordelen. Ik snap heel goed waar zoetzestien16 zich zorgen over maakt, en het is geen onderwerp waar je even ene oplossing voor uit het laatje trekt.

Het uiteindelijke doel van je leven is volledig egocentrisch; ik moet overleven. Daarbij moet je hindernissen overwinnen, en relaties zijn grote hindernissen. Het uiteindelijke doel is, hoe stom het ook klinkt, dat de ik een fijn leven leid. Dat je daar anderen soms bij achter moet stellen, of misschien zelfs teleur moet stellen, is een onvoorkombaar negatief effect...

ja ik was ook niet echt van plan om te blijven bij mijn moeder, maar ik zou het wel een beetje zielig vinden als ze dan alleen was, maar ik zie het nog wel wat er allemaal gebeurd in de tussentijd, bedankt in ieder geval!
pi_4467581
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 22:19 schreef Reintje het volgende:

[..]

Jot, als je nu al tevreden bent, open dan géén topic

sorry hoor!
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:22:43 #12
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4467597
Ik denk trouwens dat je moeder ook niet zou willen dat je bij haar bleef, zomaar omdat dat 'leuker' is voor haar..

Op den duur moet je sowieso het huis uit, dat kan je dan beter over 4 jaar doen dan over 14 jaar, want dan is je moeder het helemaal gewend snap je.

donderdag 6 juni 2002 @ 00:09:17 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4469230
komt heus wel goed hoor, als ze zich egt eenzaam gaat voelen zoekt ze de gezelschap wel op!!!! dus maak je er geen zorgen over!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4473225
[offtopic]
Hey Sarah
Sarah B. ?
[/offtopic]
pi_4473324
Je moeder is een moeder. Haar geluk ligt dicht bij jouw geluk en zij zou er niet gelukkig van worden als ze weet dat zij jou belemmert in het navolgen van je dromen.
Zo zijn moeders, die willen dat jij je dromen achterna gaat. Als jij gelukkig bent, vindt zij haar weg ook wel.

In vier jaar tijd kan er heel wat veranderen waardoor misschien ook jij er wat meer vrede mee krijgt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')