Blijf níét plakken, je hebt teveel kans dat er een ingewikkelde band ontstaat... Echt waar, moeders redden zich uitstekend in hun eentje, en je moet zéker niet blijven plakken omdat je je moeder een "dienst" wil bewijzen...
Wat zou je willen wat er zou gebeuren voor je mammie dan?
Ok nu ff serieus weer. Je hebt geloof ik ook van die meetings waar alleenstaanden bijeen komen... een soort datingavond dus. (niet lachen) Zoiets had ik eens gelezen...
Is dat wat? ![]()
Verder zou ik het NIET weten
iig veel sterkte en succes
quote:Ik denk dat je als buitenstaander die deze gevoelens niet kent hier niet goed over kunt oordelen. Ik snap heel goed waar zoetzestien16 zich zorgen over maakt, en het is geen onderwerp waar je even ene oplossing voor uit het laatje trekt.
Op woensdag 05 juni 2002 22:14 schreef Janoesky het volgende:
Je kan 'r ook meenemen![]()
Ok nu ff serieus weer. Je hebt geloof ik ook van die meetings waar alleenstaanden bijeen komen... een soort datingavond dus. (niet lachen) Zoiets had ik eens gelezen...
Is dat wat?
Verder zou ik het NIET weten
iig veel sterkte en succes
Het uiteindelijke doel van je leven is volledig egocentrisch; ik moet overleven. Daarbij moet je hindernissen overwinnen, en relaties zijn grote hindernissen. Het uiteindelijke doel is, hoe stom het ook klinkt, dat de ik een fijn leven leid. Dat je daar anderen soms bij achter moet stellen, of misschien zelfs teleur moet stellen, is een onvoorkombaar negatief effect...
[Dit bericht is gewijzigd door Janoesky op 05-06-2002 22:19]
quote:Jot, als je nu al tevreden bent, open dan géén topic
Op woensdag 05 juni 2002 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Bedankt voor jullie tips, jullie fokkers zijn schatten. Ik zal nog even afwachten in die 4 jaar en dan zal ik ook nog even kijken of m'n moeder naar zo'n datingavond wil (ik kan het altijd proberen!)
quote:ja ik was ook niet echt van plan om te blijven bij mijn moeder, maar ik zou het wel een beetje zielig vinden als ze dan alleen was, maar ik zie het nog wel wat er allemaal gebeurd in de tussentijd, bedankt in ieder geval!
Op woensdag 05 juni 2002 22:17 schreef Reintje het volgende:[..]
Ik denk dat je als buitenstaander die deze gevoelens niet kent hier niet goed over kunt oordelen. Ik snap heel goed waar zoetzestien16 zich zorgen over maakt, en het is geen onderwerp waar je even ene oplossing voor uit het laatje trekt.
Het uiteindelijke doel van je leven is volledig egocentrisch; ik moet overleven. Daarbij moet je hindernissen overwinnen, en relaties zijn grote hindernissen. Het uiteindelijke doel is, hoe stom het ook klinkt, dat de ik een fijn leven leid. Dat je daar anderen soms bij achter moet stellen, of misschien zelfs teleur moet stellen, is een onvoorkombaar negatief effect...
quote:sorry hoor!
Op woensdag 05 juni 2002 22:19 schreef Reintje het volgende:[..]
Jot, als je nu al tevreden bent, open dan géén topic
Op den duur moet je sowieso het huis uit, dat kan je dan beter over 4 jaar doen dan over 14 jaar, want dan is je moeder het helemaal gewend snap je.
In vier jaar tijd kan er heel wat veranderen waardoor misschien ook jij er wat meer vrede mee krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |