Dat is wat overdreven. Maar wel vaak idd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt veel over haar zeggen, ze ziet er 10 van de 10 keer niet uit, maar ze kan wel zingen.
Ja, is dat zo vreemd?quote:
Gewoon markt creëren. Hier heb je vandaag al een aantal wie het handig lijkt. Morgen heel vrouwelijk Nederland.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof duizenden mensen zo'n ding willen.
Maar dat ben ik dan ookquote:
Dat maakt het nog niet smaakvol of goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ze DOET het wel. En succesvol.
Ik vind haar afschuwelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze probeert niet te zingen, ze KAN echt zingen.
Ik overleef het wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ai! Dat wordt lastig hier! Succes!
Ik vind 'r geweldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet smaakvol of goed.
[..]
Ik vind haar afschuwelijk
Vast wel een knulletje man die zich wil opofferen!quote:
Mijn doosje (quote:
Maar die zitten hier toch niet? Dat zeg je net!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vast wel een knulletje man die zich wil opofferen!
Je doet het toch wel veilig he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn doosje () is nog heel, maar goed, die wordt niet heel intensief gebruikt he
Ik vind artiesten die eruit zijn als clown belachelijkquote:
Ik doe het niet, dus jaquote:
Ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn doosje () is nog heel, maar goed, die wordt niet heel intensief gebruikt he
waar luister jij ook alweer naar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind artiesten die eruit zijn als clown belachelijk
Ze hadden ze toen bij het Kruidvat, geen idee of ze er nog zijn. Oh kijk:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |