Ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
even in een spoiler voor ik er zelf ziek van word
Je kan hier alleen kruiwagens aan knulletjes vullenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver en ik maar denken hier Mannen bij de vleet op te kunnen pikken
Zo'n blokjespatroon moet toch simpeler te doen zijn met een voordrukker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerst de basis, dan met speciaal dun nagellak-pennetje ofzo er overheen.
Dan heb ik liever 1 echte manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan hier alleen kruiwagens aan knulletjes vullen
Je denkt zeker dat ik ga klikkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
even in een spoiler voor ik er zelf ziek van word
Ze is jammer genoeg nogal naar beneden gezakt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nepnagels tsja de rest aan dat monster is ook nep
Ga importeren dan, en word rijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]Verkopen ze natuurlijk weer niet in Nederland
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]Verkopen ze natuurlijk weer niet in Nederland
Alsof duizenden mensen zo'n ding willen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga importeren dan, en word rijk.
Het is een gedrocht met een lampenkap op haar hoofd en met een vloerkleed om dat probeerd te zingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze is jammer genoeg nogal naar beneden gezakt de laatste tijd.
Ai! Dat wordt lastig hier! Succes!quote:
Ja. Zoals ik al zei, zijn er speciale patronen in staalplaatjes gedrukt waarmee je, door er lak overheen te smeren en een stempel eroverheen te halen, patroontjes op je nagel kan drukken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n blokjespatroon moet toch simpeler te doen zijn met een voordrukker.
Ik heb er eenquote:
Maar ze DOET het wel. En succesvol.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een gedrocht met een lampenkap op haar hoofd en met een vloerkleed om dat probeerd te zingen.
quote:
Je kunt veel over haar zeggen, ze ziet er 10 van de 10 keer niet uit, maar ze kan wel zingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een gedrocht met een lampenkap op haar hoofd en met een vloerkleed om dat probeerd te zingen.
Ze probeert niet te zingen, ze KAN echt zingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vleesjurkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt veel over haar zeggen, ze ziet er 10 van de 10 keer niet uit, maar ze kan wel zingen.
Kijk daar heb je nog wat aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |