Aawh wat zonde, maarja kan gebeurenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Toen mijn moeder nog leefde, maakte ze graag kaarten, mij leek het ook wel leuk om het te proberen, alleen kan ik er dus echt niks van. helaas heb ik er geen foto's van, anders had ik dit topic er wel mee verblijd.
Maar er zaten dus overal lijmresten op de kaarten of de hele kaart was verknipt enzo.
Zo super slecht vind ik het niet eens..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef 92Merel het volgende:
Ik dacht eventjes dit na te tekenen![]()
[ afbeelding ]
Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Zo super slecht vind ik het niet eens..
Nee, doe ik niet meer. Ma leeft dus niet meer, ik woon niet meer thuis en volgens mij heeft pa alle spullen weggegeven aan een gehandicapteninstelling.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh wat zonde, maarja kan gebeurenmaak je nog steeds kaarten of niet
?
Psst, je zit in CREquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef Misstique het volgende:
Mislukkelingen van het jaar:
[ afbeelding ]
Er wordt toch gevraagd om mislukkelingen?quote:
Hou jij ook heel veel van knutselen? Maar lach je je ook altijd dood om je mislukte dingen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt toch gevraagd om mislukkelingen?
Leuk toch, voor iemand van 3quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Deze mag niet ontbreken! Ik moet er wel bij vermelden dat dit een co-productie is van een driejarige en zijn moeder.
[ afbeelding ]
Die sinterklaas is schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Deze mag niet ontbreken! Ik moet er wel bij vermelden dat dit een co-productie is van een driejarige en zijn moeder.
[ afbeelding ]
Het enige waarvan ik de schuld duidelijk bij de driejarige kan leggen, is het gezichtje van de sint vrees ik.quote:
Okee, ja, ach als die driejarige het maar leuk vind, het gaat om het idee. Een kind van 3 let daar niet op. Volgende keer gewoon beter, oefening baart kunst, zeggen ze wel eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het enige waarvan ik de schuld duidelijk bij de driejarige kan leggen, is het gezichtje van de sint vrees ik.
Tja, de TT bracht me op het verkeerde been. Mislukkelingen zijn toch écht wat anders dan mislukkingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hou jij ook heel veel van knutselen? Maar lach je je ook altijd dood om je mislukte dingen?
Kom ze dan hier showen
Aldus de OP
Tenzij jij iets op de schaatsbaan hebt zitten knutselen dat hier verantwoordelijk voor was, lijkt het me niet echt van toepassing
Sorry, dat was mijn fout, zat even niet op te letten toen ik de TT invoerdequote:Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, de TT bracht me op het verkeerde been. Mislukkelingen zijn toch écht wat anders dan mislukkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |