Ik vind hem leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Maes het volgende:
Voor de meelezers die zich verbazen over mijn online vraag. (wil je mijn getuige zijn)
Om met Elies te spreken, Greys en ik hebben elkaar gedownload. Dus we kennen elkaar van een internetforum. Het leek mij toepasselijk om het online te vragen en niet face to face
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mooi hè?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie edit
En jezus fuck inderdaad
Ik heb het al op![]()
![]()
Och wat voelde ik me toen ongemakkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Jááááááren geleden, toen we allebei nog jong waren () hebben we afgesproken met allemaal vrouwen uit de regio Rdam. In een kroeg. We vonden iedereen vreselijk, behalve elkaar en we zijn sindsdien irl aan elkaar blijven plakken ook
Oh godquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik denk het welEn jij met Victor, ook een leuk setje
Geen buitenlands gedistilleerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god
We moeten ook nog even afspreken vanaf hoe laat we appelsap aan die twee gaan serveren en zeggen dat het whisky is
En lekker warmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Maes en Greys wat leuk![]()
Ik ging net heel ff liggen voor ik het bed schoon ging opleggen , en werd een uur later wakker, omringd door honden
Ik ook jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Och wat voelde ik me toen ongemakkelijk
Mooi toch dat dat jaren later ook nog zo isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Jááááááren geleden, toen we allebei nog jong waren () hebben we afgesproken met allemaal vrouwen uit de regio Rdam. In een kroeg. We vonden iedereen vreselijk, behalve elkaar en we zijn sindsdien irl aan elkaar blijven plakken ook
Ik blaas wel wat bubbels in een glas ice tea en dan zeggen we dat het bier een beetje dood geslagen isquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik blaas wel wat bubbels in een glas ice tea en dan zeggen we dat het bier een beetje dood geslagen is
Ja he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi toch dat dat jaren later ook nog zo is
Samquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja
Oh ik jokte een beetje, ook Sam vonden we leuk
Wij zaten elkaar heel hulpeloos aan te kijken omdat de rest zo erg was.
En ook aan Sam zijn we blijven plakken! Tot ze naar Schotland verhuisde![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Sam![]()
Het was een Viva-forum of Flair of zo iets.
Dus Maes is beroeps party crasher!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Jaren geleden was ik met een andere vriendin (die Sam die ik net noemde) op vakantie in Zuid-Frankrijk en toen in die periode ging Maes met Mr Maes op vakantie en ze kwamen 'ongeveer' langs waar wij zaten. En toen kwamen ze als verrassing een dag en nacht in ons hotel, was echt zooooooo leuk!
Even teruggelezen: inderdaad!quote:
trouwens, zegt iemand met bijna hetzelfde post aantalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |