ze houden echt van mekaar love is in the airquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Sorry maar ik moet weer even spammen met mijn poezies![]()
[ link | afbeelding ]
Oh ik ga er even op letten, geen ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is wendy weer zwanger of is ze gewoon nog dik van de vorige baby?
Oh, waarom is dát dan weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De uitslag volgt morgen Pas gelOof ik
Ja he? vind het echt heel lelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, waarom is dát dan weer
Wat slecht zeg, die opening
Inderdaad verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, waarom is dát dan weer
Wat slecht zeg, die opening
Jezus fuck Greysquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind de stem van die Blufferd wel sekseh
Eenschquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Wendy heeft volgens mij gewoon een heel slecht gesneden jurkje aan![]()
En dr haarmeneer is weer overleden of zo geloof ik
Nou wind je dan maar lekker op mopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Is er nou al veranderd dat Lenny en Ben uiteindelijk wél allebei in de finale kunnen komen?
Of komt er nog steeds maar eentje van elk jurylid in de finale?
Want daar kan ik me echt over opwinden, dat zou niet moeten mogen dat een van die twee afvalt vóór de finale
Ik vind zulke programma's leuker kijken als ik me lekker ergens over kan opwindenquote:
Ze doen het spesjaal voor jou dan denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zulke programma's leuker kijken als ik me lekker ergens over kan opwinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |