Maar maakt het feit dat je trots op haar bent niet dat je zelf ook je "beste ik" wil zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef welkominspace het volgende:
en @Ang3l: tuurlijk geef ik wel het goeie voorbeeld voor m'n dochter
ik heb zelf weinig om trots op te zijn maar zij is toch wel 1 van de dingen waar ik wel trots op ben en dat wil ik ook zo houden
dus ik let echt wel op m'n gedrag voor haar(unlike moeders)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het enige wat bij jou mist is een matje in je nek
ja,maar als je al vanaf jongs af aan rottigheid uithaalt geef je soms (helaas) eerder toe aan de verleiding.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maakt het feit dat je trots op haar bent niet dat je zelf ook je "beste ik" wil zijn?
bij jou was het overduidelijk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Ang3l het volgende:
AaaarghIk ben gewoon net als Erik mee-zenuwachtig bij het vertelpunt
![]()
Ben ik ff blij dat ik da moment nooit gehad heb zeg! Pffffff.
of alleen en bontkraagje danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben juist absoluut niet het matjes-type
Darling, it's remarkable because we're supposed to have class and style.quote:
net als nesrinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, it's remarkable because we're supposed to have class and style.
tis anders een hele mooie tattooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, it's remarkable because we're supposed to have class and style.
Neuh, dat niet eens zozeer. (Ja hou maar op met lachen mensenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bij jou was het overduidelijk?
dat had ik zo graag gehad
Wat mij tegen de nekharen in strijkt (of streek) is ook niet dàt het gebeurde, maar meer je houding omtrent het hele gedoe. Ach ja hoorzitting, ach ja taakstraf, ach ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja,maar als je al vanaf jongs af aan rottigheid uithaalt geef je soms (helaas) eerder toe aan de verleiding.
maar ik doe gewoon m'n best en dat is alles wat ik kan doen
en het is echt niet zo dat ik dag in dag uit op politiebureau zit ofzo
Ik vind dat carriee-belemmeringsgdoe overigens wel jammer. Half snap ik het, half denk ik "Je doet er niet beter of slechter je werk door, puur op de taken lettend". Zelfde als mijn gevecht tegen het pak en de stropdasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar waarom, waarom heb je 'em in godsnaam in je nek gezet!?
Doe het op je hiel of op je schouderplad, net als de andere net-niet-kansloos-maar-nog-wel-kamp figuren die Nederland rijk is. In je nek is zo zichtbaar, dan belemmert je carrière.
ik ga het m'n moeder vandaag of morgen ook vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dat niet eens zozeer. (Ja hou maar op met lachen mensen)
Maar bij m'n ouders was ik zo dom om een e-mail van m'n beste vriend te lezen op de PC beneden (ik was alleen thuis) waarin hij me vertelde me leuk te vinden ... en toen ben ik gaan plassen met de mail op het scherm opende.... en op dat moment kwam m'n vader thuis.Ai. maar goed... scheelde wel een "Pap, mam, ik moet jullie iets vertellen".
En bij m'n vrienden .... diezelfde beste vriend en ik waren op een verjaardag met al onze vrienden, zaten midden in de huiskamer. Ik zat achter hem op de leuning van z'n stoel en leunde naar hem toe omdat ik iets wilde zeggen. Hij draaide zich precies op dat moment om omdat ie ook ff wat wilde zeggen en onze hoofden botsten tegen elkaar.... en een aantal tellen later (geen idee hoeveel) hielden we op met zoenen. Nou als je dat midden in de huiskamer overkomt op een verjaardag.... dan weet de rest het wel hoorDaar ging trouwens ook de mail over die openstond op het scherm.
Achteraf gezien was dat moment wel heel mooi, tussen die vriend van me en mij daar. En mensen keken wel heel vreemd op (de ene meer dan de ander) maar ook wel met een "En zo past de puzzel in elkaar".
Een pak en stropdas kun je uitdoen en aandoen, een tattoeage zit er tot de dag dat je sterft, of genoeg verstand krijgt en het ding weg laat laseren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat carriee-belemmeringsgdoe overigens wel jammer. Half snap ik het, half denk ik "Je doet er niet beter of slechter je werk door, puur op de taken lettend". Zelfde als mijn gevecht tegen het pak en de stropdas
Fuck the worldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar waarom, waarom heb je 'em in godsnaam in je nek gezet!?
Doe het op je hiel of op je schouderplad, net als de andere net-niet-kansloos-maar-nog-wel-kamp figuren die Nederland rijk is. In je nek is zo zichtbaar, dan belemmert je carrière.
Spannend!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga het m'n moeder vandaag of morgen ook vertellen
hele avond met m'n vriendin zitten brainstormen hoe ik dat nou op de leukste manier kan doen
merk zelf toch wel dat ik niet zo goed durf
Ik denk dat de meeste mensen dat doen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vind het toch wel beledigend dat je steeds twijfelt aan mijn ouderschap
zou je toch willen vragen op te houden dit steeds (hardop) te doen.
kwetst me wel een beetje enzo
Maar ik doe mijn werk met of zonder pak net zo goed als met of zonder piercing. Dat ik een pak uit kan doen staat daar los van. Want ik doe hem juist niet AAN voor de baan. Het is een "Je neemt me maar zoals ik ben". Dat werkt helaas niet overal. ZOnder pak. Of met tattoo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Een pak en stropdas kun je uitdoen en aandoen, een tattoeage zit er tot de dag dat je sterft, of genoeg verstand krijgt en het ding weg laat laseren.
Een zichtbare tattoeage is iets waar je jezelf mee in je voet schiet. Net als piercings in je gezicht.
ik heb het m'n broer verteld toen ik een pil op had,dat scheelde wel.(quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spannend!
Ja dat lijkt mij dus ook zo erg. Ik ben daar een te grote faalhaas voor, die drempel. Dat moment dat je denkt "Ja... here we go... NU!" net voordta je het verteld. De manier waarop het bij mij is gegaan is dat moment er dus niet geweest. En dat open laten staan van die mail op het scherm was echt niet bewust. ook niet onbewust bewust zegmaar. Als het echter niet gebeurd was dan had het volgens mij nog laaaaang geduurd voordat ik het zelf gezegd had.
En die betekenis kon je niet op een andere manier verwerken? op je hart, of misschien iets externs?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef welkominspace het volgende:
en het heeft voor mij ook een betekenis dus dat zie ik graag elke dag
maar toch is het niet chill.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen dat doen hoor![]()
En wees blij dat het uitgesproken wordt en het niet achter je rug om gebeurd
En twijfel raak je niet zo even kwijt, het ligt aan jezelf of een ander daar een ander beeld van krijgt of niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |