Niet iedereen. Maar wel vaak meer dan vrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef welkominspace het volgende:
vriendin van me wilde niet geloven/was het niet met me eens dat mannen met de jaren(tot op zekere hoogte) knapper worden.
tis toch zo
Toch?
mjah, tis een beetje jammer, hij is heel lang jong gebleven... maar dat zie je vaker bij mensen die een heel erg jong uiterlijk hebben, die gaan ineens heel snel heel erg lelijk worden in de herfst/winter van hun leven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer. In Modern Family had ie me toch een ingevallen kop
in m'n hoofd stond er ook nog "over het algemeen" tussenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet iedereen. Maar wel vaak meer dan vrouwen
Zoals ik Erik begreep reageerde hij later iets minder leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Dat dus.
Maar papa tokkie vind ik wel erg leuk reageren
Check.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoals ik Erik begreep reageerde hij later iets minder leuk..
He wat een fijne gedachtequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mjah, tis een beetje jammer, hij is heel lang jong gebleven... maar dat zie je vaker bij mensen die een heel erg jong uiterlijk hebben, die gaan ineens heel snel heel erg lelijk worden in de herfst/winter van hun leven.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mjah, tis een beetje jammer, hij is heel lang jong gebleven... maar dat zie je vaker bij mensen die een heel erg jong uiterlijk hebben, die gaan ineens heel snel heel erg lelijk worden in de herfst/winter van hun leven.
Het is nog hoogzomer hoorquote:
voor het eerst in een salon neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef wonderer het volgende:
Voor het eerst gemasseerdBest lekker eigenlijk, jammer dat het zo duur is.
Ja, maar ook gewoon...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor het eerst in een salon neem ik aan?
O ja, dat was jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef welkominspace het volgende:
hopelijk begrijpen jullie nu ook waarom niemand me een homo vond omdat ik die opleiding tot visagist deed
Ook vast nog in de hoogzomerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoe zou het met DennisMoore zijn, trouwens.
Jamaar ik ken jou nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das maf
ik masseer altijd iedereen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamaar ik ken jou nietIk heb Brad een paar jaar terug een massageboek cadeau gedaan, maar dat staat stof te vergaren
Ik moest wel wat overwinnen om daarheen te gaan, ja. Maar ik had het ECHT nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het niet zo fijn als iemand zo aan me zit. te... intiem? Ga ik me opgelaten voelen
dacht dat juist zo'n **** als jij dat wel leuk zou vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het niet zo fijn als iemand zo aan me zit. te... intiem? Ga ik me opgelaten voelen
Zeg, ik noem jou ook gewoon een slechte vader zonder censuur hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dacht dat juist zo'n **** als jij dat wel leuk zou vinden
sorry,m'n toetsenbord blokkeerdequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik noem jou ook gewoon een slechte vader zonder censuur hoor![]()
Nee, dat zijn ballen.quote:
Jamaar baas is zo'n woord wat jongens elkaar geven die ene glimmend knopje in beide oren hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef welkominspace het volgende:
ik zou mezelf dan eerder baas dan slet noemen
En eerder "recreatief gebruiker" dan "junkie" of niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef welkominspace het volgende:
ik zou mezelf dan eerder baas dan slet noemen
Ik kan niet jonglerenquote:
Ach, meestal zijn het er toch maar twee.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
En eerder "recreatief gebruiker" dan "junkie" of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Ik ga altijd voor Astronaut:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Spinvis - Loop der dingen.
Ik ben onderweg
Ik kijk als een held
Reis naar een vreemde planeet
Met jouw naam
Bereken je baan
Ik val door je dampkring
Omlaag
Traag
Traag als een blad
Traag stort ik neer
Land ik heel zachtjes
Op je buik
In het gras
Ik loop in de zon
Ik reis naar je lippen
En klim
In je mond
Diep
Diep daal ik af
De treden omlaag
Vreemd en bekend zal het zijn
Van de taal
Versta ik geen woord
Ik dwaal door je steden
Vergeet waar ik woon
Ik woon in je koele paleis
Ik slaap op je land
En langs je rivier
Word ik oud
Word ik wijs
Ik zeil op je zee
Ik loop op je klippen
Sterf op je strand
Nou ook wel eens vier hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, meestal zijn het er toch maar twee.
In één zak?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]Levensgenieter kan ook een ander woord voor slet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee, eerlijk verdeeld over tweequote:
Ik had het over voetbal. Homoquote:
Oh, die link had ik eigenlijk ook nog niet gemaaktquote:
Ja die moet je daar echt niet de hele tijd hooghouden hoorquote:
niemand hier volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, die link had ik eigenlijk ook nog niet gemaakt.
Banger dat je een muisarm krijgt dan een cokeneusje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef welkominspace het volgende:
kunnen de songteksten voortaan in een spoiler?
ik heb alleen een mousepad enzo
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef welkominspace het volgende:
kunnen de songteksten voortaan in een spoiler?
ik heb alleen een mousepad enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Je hebt toch een page up en page down toets?
En de pijltjes toetsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ik dacht zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |