Nou dat zal wel niet, dan zouden ze het toch wel laten zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, het probleem is verder ook dat ze er in de slotaflevering niet echt meer op ingaan imo. Het wordt een beetje afgedaan met enkele minuten aan hints en that's it, terwijl er toch zeker meer moet zijn denk ik dan.
Ik vraag me dat af, het is gewoon zo dat de échte hints haast onzichtbaar zijn - zelfs voor het getrainde oog - waardoor het achteraf toch weer tegenvalt die speurtocht. Het programma heeft in die zin zichzelf kapot gemaakt. Daarom hoop ik ook dat ze een keer met iets spectaculairs komen: 2 mollen, Pieter-Jan die er bij betrokken is, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat zal wel niet, dan zouden ze het toch wel laten zien?
het is ook denk ik vrij moeilijk om een balans te vinden tussen te vergezocht en te obvious.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af, het is gewoon zo dat de échte hints haast onzichtbaar zijn - zelfs voor het getrainde oog - waardoor het achteraf toch weer tegenvalt die speurtocht. Het programma heeft in die zin zichzelf kapot gemaakt. Daarom hoop ik ook dat ze een keer met iets spectaculairs komen: 2 mollen, Pieter-Jan die er bij betrokken is, dat soort dingen.
Jon zei in de radiouitzending na de laatste aflevering dat de aflevering te kort was voor alle molacties. Zo zat niet alles van hem er toen in, zei hij. Misschien is dat met de hints ook zo, al ben ik net als jij vrij pessimistisch.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat zal wel niet, dan zouden ze het toch wel laten zien?
Jeetje wat jammer zou dat zijn, als dat echt zo is! Dat maakt het programma nou juist zo leuk, om dat achteraf te zien!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Jon zei in de radiouitzending na de laatste aflevering dat de aflevering te kort was voor alle molacties. Zo zat niet alles van hem er toen in, zei hij. Misschien is dat met de hints ook zo, al ben ik net als jij vrij pessimistisch.
Inderdaad een beetje jammer als ze mol-acties uiteindelijk niet laten zien aan het publiek. Zeker aangezien er een hoop blabla om zo'n uitzending heen zit. Maargoed, das nog 10 afleveringenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja dat dacht ik ook, doe dan een halfuur langer bij de laatste uitzending, of zet het andere materiaal op internet ofzo. Die molacties wil je juist weten, en Jon had er al niet eens zo veel dus dat was welkom geweest.![]()
Maar met de hints is dat een ander verhaal inderdaad, die moet je toch uitleggen. Daarom denk ik ook dat de goede hints er gewoon niet meer zijn, maaargoed het zou in theorie kunnen dat de regie denkt 'hmm dat past niet meer, laat maar'.
WIDM 2007 en 2008quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga oude afleveringen terug kijken, nu ik weet wie daar de Mol is. Wie weet is het leerzaam.
Ja, ik ben fanatiek dit jaar.
Haha, leuk dat je de 'mol-geel-theorie' erin hebt zitten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-1.html
Voor hints en theorieën, zie pagina 2
Leuk geschreven idd, maar lees het voortaan nog even na voordat je het plaatst, want er zitten niet kloppende grammaticale constructies en andere rare fouten in ('het licht er dik bovenop'). Ik vind dat storendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Niet, maar ik vond het wel opvallend dat in elf seizoenen de Mol op twee plaatsen nooit heeft gestaan...
...
Ach, ik heb me wel vermaakt
Komt in dit stukje van zijn profiel op de WIDM site wel erg nadrukkelijk naar voren... Kan alleen de 11 nog niet terugvinden..quote:In 1997 ging hij naar de Akademie voor Kleinkunst in Amsterdam. Daar begon hij met 3 medestudenten de spektakel theatergroep Ashton Brothers. De Ashton Brothers maakte tot nu toe 3 theatershows.
Dat zijn feiten die in ieder interview of stukje over de Ashton Brothers worden genoemd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:58 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Komt in dit stukje van zijn profiel op de WIDM site wel erg nadrukkelijk naar voren... Kan alleen de 11 nog niet terugvinden..
2011?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:58 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Komt in dit stukje van zijn profiel op de WIDM site wel erg nadrukkelijk naar voren... Kan alleen de 11 nog niet terugvinden..
Het valt me bij dit stukje zo op omdat in alle andere stukjes de juiste spellingsregels worden gehanteerd. Getallen onder de 20 worden volledig uitgeschreven. Bij het stukje van Karin staat dat de drie kinderen heeft. En niet 3.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat zijn feiten die in ieder interview of stukje over de Ashton Brothers worden genoemd.
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Zullen de programmamakers de afleveringen nog enigszins aan kunnen passen als het voor het publiek te duidelijk wordt wie de mol is? Aanwijzingen eruit halen of juist bewust fragmenten erin stoppen om de kijker op het verkeerde spoor te brengen?
quote:IkBenDeMol: Aangezien niet iedereen het weet: de 1ste uitzending is op 6 januari. Dan kunnen jullie em zien (niet eerder)...
(eerste letters van de 2 zinnen ) AD= Anna Drijver
draai 'em' om= me
Niet eerder, omdat ze niet op de persconferentie was?!
Van het WIDM forum. Zou wat in kunnen zitten....quote:In de eerste opdracht van aflevering 1 zie je bij de laatste deelnemers in de bus steeds buspassagiers duidelijk in de middenpad staan. Er staan enkelen imho opvallend met hun rug naar dezelfde kant [erg netjes op een rij], waarbij duidelijk getallen op de rug te zien zijn. Als geen getal op een shirt 0 is, dan staat er 011083. [Verder naar rechts krijg je geen ruggen te zien]
01-10-1983 is de geboortedatum van Anna Drijver.
Wederom van het WIDM forum. I.c.m. 11 --> de mol 2011 is Horace Cohen.quote:De cijfers op de rug; 8 en 3 kunnen ook nog verwijzen naar de letters in het alfabet: H=8 en C=3]
En natuurlijk alle verwijzingen die te maken hebben met Jezus en Horace z'n shirt.quote:15 mijl en geit tien tien> 15-10 is de geboortedatum van Horace.
Amerikaanse vlag > Horace is in New York geboren en heeft (volgens mij) als enige een Amerikaanse nationaliteit.
Zitten allebei in de grond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef jpjedi het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Mollen en Mijnen?
TweetDeck • 8/01/11 13:42
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |