Dropbox is niet gerelateerd aan usenet. [Aanrader] Dropbox . Ik heb een gedeelde map gemaakt met NZB's er inquote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nog nieuw met usenet dus weet niet wat dropbox is.
Cool, mag ik ook?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dropbox is niet gerelateerd aan usenet. [Aanrader] Dropbox . Ik heb een gedeelde map gemaakt met NZB's er in. Als je je mailadres PM't kan ik je uitnodigen.
PM je dropboxmailadres maarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, mag ik ook?
Mijn internetsnelheid is nu verdubbeld, van 8MBit naar 16Mbit.
Ik zit bij XSNews, 5Mbit abootje, zal ik gewoon naar de 20Mbit upgraden of weten jullie een andere usenetprovider die beter is?
Eweka, 150-200 dagen meer retentie, zelfde bedrag (¤7,50 per 30 dagen), accountsharing toegestaan, en nog sneller mogelijk dan 20Mbit/s.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, mag ik ook?
Mijn internetsnelheid is nu verdubbeld, van 8MBit naar 16Mbit.
Ik zit bij XSNews, 5Mbit abootje, zal ik gewoon naar de 20Mbit upgraden of weten jullie een andere usenetprovider die beter is?
Altijd de oudste post nemen, dat is de eerste die gepost is, dus op binsearch de onderste.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Hiya het volgende:
PW-Rar-verstopt-in-een-niet-PW-Rar moeten echt opbokken van Usenet.
Eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Hiya het volgende:
Damn, staat veel in. Dankuquote:
Eweka heeft 600 dagen, en XSNews 585+..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eweka, 150-200 dagen meer retentie, zelfde bedrag (¤7,50 per 30 dagen), accountsharing toegestaan, en nog sneller mogelijk dan 20Mbit/s.
[..]
Binsearch geeft meestal wel aan of er een wachtwoord nodig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Hiya het volgende:
Niet recursief. Terechte klacht dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef schijffie het volgende:
[..]
Binsearch geeft meestal wel aan of er een wachtwoord nodig is.
Het gaat erom dat er een er een rar-bestand in een rar-bestand zit. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een Rar-bestand in een Rar bestand in een Rar-bestand zit (MET PASSWORD!)quote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef schijffie het volgende:
[..]
Binsearch geeft meestal wel aan of er een wachtwoord nodig is.
btw, waarom duurt het laden van de reacties bij spotnet zolang?
ooh zo, las er even te snel overheen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef Hiya het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er een er een rar-bestand in een rar-bestand zit. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een Rar-bestand in een Rar bestand in een Rar-bestand zit (MET PASSWORD!)
Meer verbindingen instellen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand tips om een hogere snelheid te krijgen? Ik zit nu op 600kb met Eweka. Mijn internetverbinding zou meer moeten toestaan.
Dan gaat het niet sneller.quote:
Ik zeg kapot schieten die mensen. Dood moeten ze.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Hiya het volgende:
Wat ga je maximaal halen? 20Mb?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Beach het volgende:
Ik krijg binnenkort gratis een upgrade naar 40/4 vdslnu nog even een leuke provider voor erbij zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |