Da's maar een kleintje gelukkig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Mirjam het volgende:
heb ik ook, is zelfs te zien als je goed kijkt hiero:
[ afbeelding ]![]()
Heb je dan niet heel erg honger nu?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen brood meer dus nu eet ik champignons en worteltjes als lunch. Ontbijt was cup-a-soup.!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Nagellak op mijn laptop zou voor mij als nerd echt drama zijn
Nou net niet maar ik dacht ik ga maar wat eten, en nu heb ik wat gegeten en heb ik wel heel erg honger.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou net niet maar ik dacht ik ga maar wat eten, en nu heb ik wat gegeten en heb ik wel heel erg honger.!
Lui en dan ben ik steeds nat en dan moet ik me steeds afdrogen, en als ik in de douche ben geweest weiger ik dezelfde kleren/ondergoed/sokken aan te doen dus dan moet ik elke dag wassenquote:
Ga in je pyjama zitten de hele dag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lui en dan ben ik steeds nat en dan moet ik me steeds afdrogen, en als ik in de douche ben geweest weiger ik dezelfde kleren/ondergoed/sokken aan te doen dus dan moet ik elke dag wassen
Ondergoed en sokken kan ik begrijpen, maar altijd schone kleren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lui en dan ben ik steeds nat en dan moet ik me steeds afdrogen, en als ik in de douche ben geweest weiger ik dezelfde kleren/ondergoed/sokken aan te doen dus dan moet ik elke dag wassen
Mama rookt (naja nu poging tot stoppen) en dan stinken heel mn kleren naar rook en als ik dan gedouched heb vind ik dat smerigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ondergoed en sokken kan ik begrijpen, maar altijd schone kleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |