Hai Mauwtje!quote:
Je lacht me uit, mijn hart wat doe je?quote:
Heb jij kinderen trouwens?quote:
Overdag gaat het redelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Mauwtje!Voel jij je al wat beter?
Oppaskindjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij kinderen trouwens?Ik dacht dat jij nog heel jong was
quote:
Niemand gaat dood van een beetje digitale rookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wat?! In bijzijn van kleine kindjes zoals jacobus mag er niet gerookt worden
Mijn cavia is daaraan overleden jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niemand gaat dood van een beetje digitale rook
Sjeuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
Ik ben net weer gaan wegen
En ik ben in 2 weekjes 3,2 kilo afgevallen, en dat met oliebollen en andere lekkere hapjes!
Ben nu 11,9 kilo kwijt
Haha jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, leuk
Grappig is dat, hoe je je een beeld kunt vormen op eigenlijk niets
En dan verbaasd zijn als dat beeld niet klopt
Wat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
En ik ben in 2 weekjes 3,2 kilo afgevallen, en dat met oliebollen en andere lekkere hapjes!
Ben nu 11,9 kilo kwijt
Oh goedzo C_Aquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
Ben nu 11,9 kilo kwijt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn cavia is daaraan overleden jaDus geen grapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |