Jongejonge, als je niet snel je zaakjes voor elkaar krijgt belt misschien wel iemand de Kinderbescherming!!!1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:00 schreef Tally het volgende:
25 januari word de kinderwagen gebracht. Ik heb er alleen nog geen ruimte voor. Yeah
Gelukkig zit dat spul ook niet in Enorme Dozen. Echt. Huge, dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:00 schreef Tally het volgende:
25 januari word de kinderwagen gebracht. Ik heb er alleen nog geen ruimte voor. Yeah
Een wolkentoetje. Wat chocolade merci krokants. In no time naar binnen gewerkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:58 schreef Tally het volgende:
Chocolate chip cookies11111111!!!!!!!!!!!!!!!
Mja mensen vragen ons: Wanneer ben je uitgerekend? Nou halverwege April.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jongejonge, als je niet snel je zaakjes voor elkaar krijgt belt misschien wel iemand de Kinderbescherming!!!1
Ik kijk er naar uit J.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig zit dat spul ook niet in Enorme Dozen. Echt. Huge, dus.
Heeft de poes weer wat om in te wonen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet dat ik wat tegen enorme dozen heb T.
Nog 14 weken issie blij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |