Kijk eens vragend terug...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als ik het er met mijn vriendinnen over heb dat ik weleens een date heb via een datingsite kijken ze me ook allemaal vragend aan hoor.. En krijg ik gekke blikken :p
Ow doe ik ook wel hoor.. Heb ik af en toe leuke discussies doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk eens vragend terug...
Stom gedoe..
Alleen als je superknap en superleuk bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef Moody het volgende:
Die datingsites zijn zo vermoeiend en duur....
Als ik nou zeg dat ik op zoek ben naar een leuke meid, maak ik dan enige kans in dit topic?
dat is ook een manierquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef Moody het volgende:
Die datingsites zijn zo vermoeiend en duur....
Als ik nou zeg dat ik op zoek ben naar een leuke meid, maak ik dan enige kans in dit topic?
van die matige foto in je fobo word ik niet nat hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Moody het volgende:
Dubbelcheck.
Oja, en ook behoorlijk arrogant blijkbaar
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Moody het volgende:
Dubbelcheck.
Oja, en ook behoorlijk arrogant blijkbaar
Dat dus..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
van die matige foto in je fobo word ik niet nat hoor
Heheh, lekker oppervlakkig zegquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
van die matige foto in je fobo word ik niet nat hoor
Nee. Doe ik ook gewoon elk weekend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Aneurism het volgende:
Vraagje aan allen hier:
Missen jullie de jacht niet zoals je in een cafe of uitgaansgelegenheid wel hebt? Het elkaar aankijken met speelse blikken, hoe je elkaar het hof maakt in een ietwat ongemakkelijke paringsdans veroorzaakt door iets te veel lam geslagen bier?
oppervlakkig? nee hoor. of je het leuk vindt of niet, uiterlijk is gewoon het eerste waarop je een ander (be)oordeeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Moody het volgende:
Heheh, lekker oppervlakkig zeg
Ben niet zo van het plaatsen van je lichaam op het internet. Als ik erachter kom dat iemand leuk genoeg is, laat ik wel meer van mezelf zien.
Ja, humor heet dat. Trouwens knap dat je kan zien hoe ik eruit zie op dit fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
oppervlakkig? nee hoor. of je het leuk vindt of niet, uiterlijk is gewoon het eerste waarop je een ander (be)oordeeld
en meneer beweerde zelf dat hij zo knap was en zo
Wie zegt dat? het 1 de vervanging moet zijn van het ander hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Aneurism het volgende:
Vraagje aan allen hier:
Missen jullie de jacht niet zoals je in een cafe of uitgaansgelegenheid wel hebt? Het elkaar aankijken met speelse blikken, hoe je elkaar het hof maakt in een ietwat ongemakkelijke paringsdans veroorzaakt door iets te veel lam geslagen bier?
Of ervaar je dergelijke sensatie ook als je je mailbox ziet oplichten door die ene, die je eerder al voorbij had zien komen in de zoekresultaten?
Aangezien je een oosterling bent wil ik je nog wel een tweede kans gevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Moody het volgende:
Ja, humor heet dat. Trouwens knap dat je kan zien hoe ik eruit zie op dit foto
Euh...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aangezien je een oosterling bent wil ik je nog wel een tweede kans geven
Dus vertel eens wat over jezelf
humor, dat komt vaak niet voor bij mensenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.getoutmore.iequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
humor, dat komt vaak niet voor bij mensen
Je beantwoord mijn vraag met een vraag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat? het 1 de vervanging moet zijn van het ander he
Geef mij maar real lifeDaar ben ik wel achter
Dan lijkt mij het antwoord duidelijk hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag met een vraag.
Ben jij soms de zoon van Herman Finkers? Ik lig hier echt naast mijn stoel van het lachen, hilarisch! Humor om te lachen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je twintig bent ga je nog wekelijks uit, maar als je de dertig gepasseerd bent wordt dat stukken minder meestal. Omdat je het a) wel een beetje gezien hebt elke week en b) veel vrienden gesettled zijn en nooit meer gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Aneurism het volgende:
Vraagje aan allen hier:
Of ervaar je dergelijke sensatie ook als je je mailbox ziet oplichten door die ene, die je eerder al voorbij had zien komen in de zoekresultaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |