Als ze het nog niet zijn dan worden ze het er wel van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef vullis het volgende:
Het grootste vooroordeel wat ik vaak hoor over dating sites is , dat de mensen die hier aan mee doen knap gefrustreerd zijn.
Mijn date van het moment vroeg midden in de nacht een keer een speeddate aan op Paiq en ze werd aan mij gepresenteerd. We schelen 9 jaar, maar ach, het is midden in de nacht en dan lul je wat. En uiteindelijk bleek dat dus ontzettend gezellig en bij de eerste date nog gezelliger. Dus zelfs op een datingsite kan het zo lopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef lunapuella het volgende:
Vullis, ken jij je jongere liefde ook van een datingsite of is het in real life gewoon 'zo gelopen'? Want in dat laatste geval kan ik me er wat bij voorstellen, maar op een datingsite vind ik het altijd bijzonder creepy als ik reacties krijg van mannen die gemakkelijk mijn vader hadden kunnen zijn. Ik vraag me dan ook altijd af wat zij in hemelsnaam denken dat ik in ze zou kunnen zien.![]()
(Ik gaf ook altijd een leeftijdslimiet aan op mijn profiel, maar helaas was een simpel zinnetje als 'geen mannen ouder dan 30' (ik was destijds 21) al te moeilijk voor sommige mannen... En dan beledigd zijn als ik ze daarop wees joh, poeh.)
Met een datingsite als Paiq vind ik het ook weer net een ander verhaal dan op een site met profielen die je zelf selecteert (ik had het vooral over mijn OkCupid ervaringen). Als je als oudere man echt bewust beduidend jongere meisjes aanspreekt, blijft het voor mij toch wat twijfelachtig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mijn date van het moment vroeg midden in de nacht een keer een speeddate aan op Paiq en ze werd aan mij gepresenteerd. We schelen 9 jaar, maar ach, het is midden in de nacht en dan lul je wat. En uiteindelijk bleek dat dus ontzettend gezellig en bij de eerste date nog gezelliger. Dus zelfs op een datingsite kan het zo lopen.
Het blijft een onderwerp wat wel terugkomt af en toe, maar voorlopig loopt het allemaal wel prima en ik zie wel hoe het gaat.
Beter lurken dan maar - het gaat zo vaak over okcupid dat herhalen wat overbodig lijkt. Blijft gek, mensen die hier lurken maar om wat voor reden dan ook zich geremd voelen zich hier te mengen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef Newjersey_nl het volgende:
Na toch lang gelurkt te hebben in dit topic wil ik toch eens een vraag stellen![]()
Ik heb me sinds kort ingeschreven op OkCupid. Heeft iemand goede ervaringen met deze site? Vind de site in ieder geval overzichtelijk. Heb me ook ingeschreven op Knuz, maar vind dat echt een baggersite
Ik ken mijn vriend via OkCupid. We zijn nu ruim anderhalf jaar samen en wonen ook al samen. Maar daar is wel een hele rits aan minder succesvolle dates en berichtjes van creepy oude mannen aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef Newjersey_nl het volgende:
Na toch lang gelurkt te hebben in dit topic wil ik toch eens een vraag stellen![]()
Ik heb me sinds kort ingeschreven op OkCupid. Heeft iemand goede ervaringen met deze site? Vind de site in ieder geval overzichtelijk. Heb me ook ingeschreven op Knuz, maar vind dat echt een baggersite
Als ik het er met mijn vriendinnen over heb dat ik weleens een date heb via een datingsite kijken ze me ook allemaal vragend aan hoor.. En krijg ik gekke blikken :pquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Beter lurken dan maar - het gaat zo vaak over okcupid dat herhalen wat overbodig lijkt. Blijft gek, mensen die hier lurken maar om wat voor reden dan ook zich geremd voelen zich hier te mengen.
Ik zal proberen me er vaker in de mengen ok?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Beter lurken dan maar - het gaat zo vaak over okcupid dat herhalen wat overbodig lijkt. Blijft gek, mensen die hier lurken maar om wat voor reden dan ook zich geremd voelen zich hier te mengen.
Kijk, leuk om te horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik ken mijn vriend via OkCupid. We zijn nu ruim anderhalf jaar samen en wonen ook al samen. Maar daar is wel een hele rits aan minder succesvolle dates en berichtjes van creepy oude mannen aan vooraf gegaan.
Ik snap niet dat je zoiets met droge ogen op je profiel kan zetten.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef kastanova het volgende:
Pffffff, van dit soort zeikprofielen (NL64922133) kan ik echt oprecht pissig worden.
[..]
Hoe erg kunnen je psychische klachten in godsnaam zijn als je de uitkering ziet als "alle tijd hebben om leuke dingen te doen!"
Stinksnol... Het is dat Fabeldiertje het waarschijnlijk niet echt kan appreciėren, anders zou ik mr. Hyde weer eens even afstoffen, haar verbaal volledig overtuigen van m'n oprechte bedoelingen en vervolg ens helemaal kapot neuken en dat ook allemaal op film vastleggen.
En dan even bij haar partner door de bus gooien zodat die zelfmedelijdensnol een jaar later fijn van het balkon van haar 40-katten-appartement af kan springen.
Liever dat dan dat mensen er pas tijdens de eerste date achterkomen (is mij een keer overkomen, vond ik toch een redelijk onplezierige verrassing.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zoiets met droge ogen op je profiel kan zetten."Ja hoi, ik heb psychiatrische klachten!" Ben je er dan trots op of zo?
Op de eerste date is ook weer wat laat, maar zoiets kan je beter tijdens de eerste berichtenuitwisseling bespreken lijkt me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Liever dat dan dat mensen er pas tijdens de eerste date achterkomen (is mij een keer overkomen, vond ik toch een redelijk onplezierige verrassing.)
Heb ik ook wel eens gedaan, kwam toevallig zo uit. Niet heel handig nee, dat niet. Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Update: zowel vrijdag, zaterdag als zondag een date... De enige 3 leuke contacten die ik via lexa heb opgedaan (kutsite) en nee, niet handig en niet mijn bedoeling, maar het kwam nu eenmaal zo uit![]()
Ben benieuwd
Relatiefront bevalt me nog niet echt.. En ik weet niet waarom..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef eQuaL het volgende:
Zit nu ook maar eens op RelatieFront rond te kijken![]()
Tis nog maar afwachten of het wat wordt met die sites, maar goed ik heb ook nog een sociaal leven gelukkig
Is dat een datingsite voor militairen, of voor mensen met een oorlogstrauma of iets dergelijks? Wat een kutnaam voor een datingsite. En zo te zien is het ook waardeloos.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Relatiefront bevalt me nog niet echt.. En ik weet niet waarom..
Het klinkt als de relatie-variant van StormFront. Online dating voor neo-nazi's.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Is dat een datingsite voor militairen, of voor mensen met een oorlogstrauma of iets dergelijks?
Zo'n lekker blond wijf met dikke tieten en blauwe ogen in groten getale.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als de relatie-variant van StormFront. Online dating voor neo-nazi's.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Relatiefront bevalt me nog niet echt.. En ik weet niet waarom..
Zoiets op je site zetten werkt alleen als het grote aantallen zijn. Nu werkt het alleen maar als afschrikmiddel.quote:13376 leden totaal
63 online
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Friek_ het volgende:
Zo'n lekker blond wijf met dikke tieten en blauwe ogen in groten getale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan twee? Ugh...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Friek_ het volgende:
Zo'n lekker blond wijf met dikke tieten en blauwe ogen in groten getale.
Yes yes, that is ie nice match. Gaat helemaal goedkomenquote:I'm Colombian but i live in Panama, and i go often to The Netherlands,ik probeer het in Nederlands maar is heel moeilijke taal, i speak english and i would love to have a couple and a man from The Netherlands because i heard great stories about them! if you want to know me just write me.
quote:I'm Colombian but i live in Panama,and i go often to The Netherlands,
ik probeer het in Nederlands maar is heel moeilijke taal, i speak english and i would love to have a couple and a man from The Netherlands because i heard great stories about them! if you want to know me just write me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |