abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91298978
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, geenszins lullig bedoeld hoor, ook al weet ik vrijwel zeker dat je het wel zo op zal vatten..

Euhm... Je komt nu eenmaal vrijwel altijd vrij desperaat, en misschien nog wel erger wat betreft je slagingskans, paranoïde over...
Je ziet dingen die níemand anders ziet, hebt vermoedens die niemand anders heeft en doet dingen die niemand anders doet.
En tóch lijk je telkens bloedserieus te denken dat iedereen het fout heeft en dat jij "het als enige wél door hebt."

Kerel, ik ben een man van de statistiek en geloof me nu maar als ik zeg dat de kans dat jij als enige iets door hebt minder dan nihil is.
En dat is dus ook de reden dat inmiddels vrijwel niemand je nog serieus neemt, net zoals iedereen massaal de aluminium-hoedjes uitlacht die naar binnen sprinten zodra ze een straaljager aan horen komen.

Nu zijn er dus twee opties:
1. Of je bent net zo gek als dat soort figuren
2. Of je bent dusdanig onzeker / vaak gekwetst dat "de schuld" op een ander afschuiven een soort van natuurlijk afweermechanisme is geworden

Optie 1 lijkt me niet heel reëel aangezien échte gekken nooit kwaad worden als ze daar op gewezen worden, die denken dan immers "Ach gos, laat die naieve mensen maar, ze weten niet beter :')."

Oftewel, optie 2 it is...
Nou kerel, ik zou zeggen, laat het varen.
Alle vrouwen zijn onlogische kuthoeren, true, true..
Maar ze ook op die manier benaderen gaat je uitsluitend nadelen opleveren, dus daar bereik je geen kut mee.
Benader vanaf nu gewoon elke vrouw met de gedachte "Tja, kuthoer, kan zij ook niets aan doen."
En vanaf dat moment wordt het makkelijk:
Doet ze vervolgens immers iets aardigs, dan is het "Whooptiefuckingdoo, valt dat even mee! O+."
Waarmee ze iedere keer een stukje zal stijgen op de "Valt nog behoorlijk mee"-kuthoer-ladder.

En mocht ze vervolgens een feitelijke kutstreek uithalen, soit, boeit niet, glimlach er om, ze doet immers gewoon wat ze hoort te doen en wat je voorspeld had, so no hard feelings.
Je gaat een puppy van 2 weken immers ook geen spuitje geven omdat hij op je tapijt schijt.
En net zoals bij die puppy, wacht je ook bij haar gewoon af of ze nog een keer op je tapijt zal schijten.
Blijft ze het doen, kijk dan kun je er alsnog voor kiezen om haar terug te brengen naar het asiel.
Tenzij je je natuurlijk toch wel aan haar bent gaan hechten, dan kun je er voor kiezen om het voor lief te nemen. Oftewel, de drollen die je tegen komt worden gecompenseerd door die keren dat hij je schattig komt bespringen zodra je thuis komt en de keren dat hij lief tegen je aan kruipt.

Zéér belangrijk detail hierbij is echter wel dat je niet op zóek gaat naar drollen in de tuin or whatever.
Geen hyves profielen afstruinen, niet achter elk woord iets zoeken, niet bij elke reactie denken dat het een faker is, etc.
Als je immers zoekt, zul je wat vinden en zodra je gaat zoeken is het ook eigenlijk al weer helemaal mis, want dan wordt het wederom een self fulfilling prophecy.
Of, om de metafoor door te trekken, geef de puppy niet direct een tik zodra je een scheet denkt te ruiken, want dan zal hij op een gegeven moment bewust op je tapijt gaan schijten.

Oftewel, just go with the flow en ga er wat relaxter in staan, dan zal alles je ook een stuk makkelijker af gaan :)
Goeie post, dat kan ik wel waarderen :)

Waarom ik 'desperate' over kom weet ik eigelijk niet zo goed. Ik ben eigelijk helemaal niet meer bezig met actief zoeken en heb al zeker een maand (zelf) geen berichten meer verstuurd op datingsites.
Ik heb in de afgelopen 2 maanden dat ik weer meedraai 1 date gehad die erg leuk was, zij liet meerdere keren aan mij weten dat dat geheel wederzijds was dus toen dat opeens toch nog misliep kwam dat behoorlijk rauw op mn dak. Fok is in zo'n geval mijn uitlaatklep en daarna ben ik het ook weer zo vergeten. Dat geldt ook voor dates die niet doorgaan of mensen die opeens niks meer laten horen... het is niet zo dat ik dan gelijk helemaal in zak en as achter mijn PC zit... maar je baalt er toch ff van ;) Ik ben nou eenmaal niet zo populair als sommige anderen dus ik moet meer op de kleintjes letten... dan is de houding 'overal schijt aan hebben' automatisch een stuk lastiger :P en als het dus misgaat dan schrijf ik dat hier van me af :)

Maar een aantal personen in deze reeks vinden het nodig om dat dan telkens in een ander daglicht te zetten. Met de insteek 'jij bent desperate', 'jij bent paranoia', 'jij wil te graag', 'jij bent sneu'... etc. en daar kan ik inderdaad pissig om worden, want zo is het gewoon niet bedoeld. Iedereen gaat er dan vervolgens ook nog aan meedoen en het gevolg zijn vele pagina's met een zinloze discussie waarin ik de gebeten hond ben. En daardoor word ik inderdaad bij een volgende post niet serieus genomen. En dat is niet tof ;)

Dat van het niet op zoek gaan naar iets wat mis is of niet klopt is trouwens een bruikbare tip, dat wil ik inderdaad nog wel eens te veel doen waardoor ik ook altijd wel iets vindt :P
pi_91300222
Ja godverdommese kut! :D waarom moet mij dit weer overkomen... dacht ik een leuke meid ontmoet te hebben en hebben we morgen een date gepland... Zegt ze nu dat ze eigenlijk dus behoorlijk vettig is... terwijl dat niet op de foto's is te zien :( en ik wil haar hartje nu ook niet breken, hebben al behoorlijk veel gepraat... maar om valse hoop te geven is ook zielig... zucht drama situatie weer.

Wat te doen? Gewoon afbellen maar zeker? Ik kan echt leuk met der praten (of ze praat mij naar de mond kan ook hahaha) maar ik hou niet van dik ;( slank of beetje vet is ok... maar echt dik... nee daar zou ik nooit op kunnen vallen.
pi_91301291
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef ReWout het volgende:
Ja godverdommese kut! :D waarom moet mij dit weer overkomen... dacht ik een leuke meid ontmoet te hebben en hebben we morgen een date gepland... Zegt ze nu dat ze eigenlijk dus behoorlijk vettig is... terwijl dat niet op de foto's is te zien :( en ik wil haar hartje nu ook niet breken, hebben al behoorlijk veel gepraat... maar om valse hoop te geven is ook zielig... zucht drama situatie weer.

Wat te doen? Gewoon afbellen maar zeker? Ik kan echt leuk met der praten (of ze praat mij naar de mond kan ook hahaha) maar ik hou niet van dik ;( slank of beetje vet is ok... maar echt dik... nee daar zou ik nooit op kunnen vallen.
Niet zo dom lullen :{.
I was an atheist until I realized I was God
pi_91301328
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef ReWout het volgende:

Ooit aangedacht dat sommige meisjes met maatje 36 zich al vettig kunnen vinden ;) Weet niet hoe oud je date is, maar als jij het zelf niet ziet op de foto, kan je toch de gok wagen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91301471
Had vannacht een berichtje.. Wat zal ik eens antwoorden op:

'Brabantse vrouwen zijn het gezelligst'
pi_91301671
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 06:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Had vannacht een berichtje.. Wat zal ik eens antwoorden op:

'Brabantse vrouwen zijn het gezelligst'
"Ik kom oorspronkelijk uit Friesland."
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_91303091
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 07:30 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

"Ik kom oorspronkelijk uit Friesland."
Haha dat was inderdaad ook mijn eerste ingeving, Hahaha, naja "Ik kom oorspronkelijk uit Zuid-Holland"..
Maar ja daar komt hij vandaan dus dat leek me dan ook weer geen succes :p

Wat moet je nou met zulke berichtjes :?
pi_91303746
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet, ik bedoel niet het afspreken. Ik weet niet hoe mannen op jou afstappen, maar ik doe dat eigenlijk na oogcontact en een beetje geflirt. DAT lijk ik te missen in het geheel van een datingsite (niet dat ik veel ervaring heb, eigenlijk geen ervaring met online dating sites), terwijl dat eigenlijk het opwindendste is van ja... flirten? toenadering zoeken? hoe noem je het want het is nog geen daten... Ik noem het altijd de jacht: Elkaar stiekem bekijken en die subtiele knipoog of dat ze met haar haar speelt terwijl ze je kant op kijkt.

Of letten een hoop mensen daar niet op?
Ik snap helemaal wat je bedoelt en dat mis je inderdaad bij een date... maar dat is maar een heel klein stukje van de totale "hunt" en wat Godshand ook al zegt, vanaf het moment dat het eerste woord is gewisseld is er eigenlijk geen verschil tussen een date via internet of iemand die je in de kroeg aanspreekt na wat oogcontact, want je hebt geen idee wat de ander denkt en of die geinteresseerd is etc. Je moet echt wel je best doen hoor :)

Aan andere kant... nee, soms heb je dat eigenlijk wel! Want zodra je elkaar voor het eerst ziet, kun je dat ook heel goed hebben :@ Vooral als je allebei beetje katuitdeboomkijkerig bent en elkaar fysiek heel aantrekkelijk vindt :´) Dan zijn het toch blikken en gebaren en dergelijke die het hem doen O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:36:57 #259
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91303906
Ik heb dus nog nooit gedate, internet or otherwise.

Een vriend van me is nu ook met een date site bezig en die vind het wel 'tof', dus ik twijfel of ik het ook niet zou moeten proberen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:53:28 #260
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91304400
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Zélfs met je "[/silenis]" verwijzing vind ik het maar een sneue tekst. Jij bent ten slotte GlenSpey, van jou zijn we niet anders gewend dat niemand met je wil daten, dat je eigenlijk ook niet echt durft te daten en als het eens lukt je direct in paniek raakt als iets een dag verzet wordt.

Ook bij wijze van grap de "player" uithangen is.. nou ja.. wat sneu :')
Zeg meneer sneu met je keiharde "ik wil alleen maar Amsterdam" principes, hoe gaat het met je date uit verweggistan?
pi_91305181
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb dus nog nooit gedate, internet or otherwise.

Een vriend van me is nu ook met een date site bezig en die vind het wel 'tof', dus ik twijfel of ik het ook niet zou moeten proberen.
Proberen kan altijd toch? Je kunt eens kijken of het iets voor je is en anders schrijf je je net zo makkelijk weer uit.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:17:33 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91307260
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Omdat ik dat ene berichtje van die Helena best grappig vind en ik dan wel wil weten wat hij onder orgineel verstaat.
Buiten dat het stiekem toch aan enige humor ontbeert is het ook 'niet origineel'. Doet me een beetje denken aan 'He meisje, deed het pijn toen je uit de hemel viel!? :D'. Ik had -uit verveling- ( :')) haar nog toegevoegd op msn, het eerste wat ze zei was: "ja voor de schade-afhandeling kun je nu bellen naar 06-******* :D"

Ik dacht echt: moet ik dit gekke wijf nu gaan bellen midden in de nacht? Maar meteen weer geblokkeerd.

Had overigens gisteren een internetdate, niet zo leuk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91307393
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:

Had overigens gisteren een internetdate, niet zo leuk.
En je dacht dat we nu geen verhaal zouden willen horen?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:26:28 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91307522
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En je dacht dat we nu geen verhaal zouden willen horen?
Jamaarjamaar ik wil alleen de positieve verhalen vertellen! ;(

Nou het is niet zo spannend, maar de vonkende vibeklik (zoals dat zo mooi heet) was er niet. Ze praatte veel over haar werk en familie, twee dingen waar ik in het begin nooit zoveel over wil horen. Verder was ze wat serieuzer dan ik, ze wilde niet zoveel persoonlijks loslaten en dan blijft het een beetje in dat ellendige 'ja op m'n werk was dit, m'n vader heeft dit als hobby en k was laatst op vakantie naar'-sfeertje hangen. Terwijl ik liever grappige anekdotes en verhalen over kutdates hoor, etcetera.
Zo zal zij ook vast aan mij wat dingen niet leuk vinden, geen idee.

Maargoed, lekker boeiend allemaal, vanavond weer de kroeg in.
pi_91307548
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 06:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ooit aangedacht dat sommige meisjes met maatje 36 zich al vettig kunnen vinden ;) Weet niet hoe oud je date is, maar als jij het zelf niet ziet op de foto, kan je toch de gok wagen!
Ja dat zei ik ook al, maar toen zei ze dus dat die niet moesten klagen... 'dat 99% van de meiden niet het recht hadden om te klagen maar 1% wel, ik dus' om met haar woorden te zeggen.
pi_91307606
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jamaarjamaar ik wil alleen de positieve verhalen vertellen! ;(

Nou het is niet zo spannend, maar de vonkende vibeklik (zoals dat zo mooi heet) was er niet. Ze praatte veel over haar werk en familie, twee dingen waar ik in het begin nooit zoveel over wil horen. Verder was ze wat serieuzer dan ik, ze wilde niet zoveel persoonlijks loslaten en dan blijft het een beetje in dat ellendige 'ja op m'n werk was dit, m'n vader heeft dit als hobby en k was laatst op vakantie naar'-sfeertje hangen. Terwijl ik liever grappige anekdotes en verhalen over kutdates hoor, etcetera.
Zo zal zij ook vast aan mij wat dingen niet leuk vinden, geen idee.

Maargoed, lekker boeiend allemaal, vanavond weer de kroeg in.
Een faaldate! Ik wist niet dat dat mogelijk was bij jou :@
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:30:55 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91307695
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al, maar toen zei ze dus dat die niet moesten klagen... 'dat 99% van de meiden niet het recht hadden om te klagen maar 1% wel, ik dus' om met haar woorden te zeggen.
Het is op zich niet erg dat ze dik is, wel dat ze het ineens plotsklaps voor de date 'opbiecht'. Zou voor mij meer een afknapper zijn dan haar gewicht zelf. Dat weet je normaalgesproken van te voren en dan kun je bepalen of je het 'teveel' vindt of niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Een faaldate! Ik wist niet dat dat mogelijk was bij jou :@
Tuurlijk wel joh, ik heb wel meer faaldates gehad in m'n leven. :P Maar ze worden uiteraard overschaduwd door de toppers. :')
pi_91308252
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tuurlijk wel joh, ik heb wel meer faaldates gehad in m'n leven. :P Maar ze worden uiteraard overschaduwd door de toppers. :')
Zolang de + maar zwaarder weegt dan de - he? Ik ben benieuwd naar mijn dates *O*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:51:18 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91308502
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zolang de + maar zwaarder weegt dan de - he? Ik ben benieuwd naar mijn dates *O*
Je hebt een hele trilogie dit weekend toch? :') Dat je het volhoudt! Ik begin er tegenwoordig niet meer aan, drie avonden achter elkaar.
pi_91308575
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je hebt een hele trilogie dit weekend toch? :') Dat je het volhoudt! Ik begin er tegenwoordig niet meer aan, drie avonden achter elkaar.
Het was ook niet geheel de bedoeling, maar ja... shit happens :') Wellicht dat ik er 1 afzeg... ik zie wel.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:48:21 #271
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91319705
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Buiten dat het stiekem toch aan enige humor ontbeert is het ook 'niet origineel'.
Geef eens voorbeelden van wél orgineel dan?
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:00:25 #272
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91323402
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden van wél orgineel dan?
Niet zo lopen vissen, dat levert alleen maar niet originele reacties op.
Ga gewoon zelf eens wat verzinnen. Mijn ervaring is dat je het beste gewoon kan aanhaken op een profiel, al pak je er maar een klein detail uit.

Bijvoorbeeld op OKCupid had een meid op haar profiel iets staan over "conquer the world", dus ik reageerde met iets over Pinky and the Brain en dat ik dat geweldig vond. Dat levert vaak vanzelf wel een conversatie op dan.
pi_91331520
Wat ik nu toch voorbij zie komen op RP: 77845308

}:|
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:58:26 #274
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91332752
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef Neelix het volgende:

[..]

Niet zo lopen vissen, dat levert alleen maar niet originele reacties op.
Ga gewoon zelf eens wat verzinnen. Mijn ervaring is dat je het beste gewoon kan aanhaken op een profiel, al pak je er maar een klein detail uit.

Bijvoorbeeld op OKCupid had een meid op haar profiel iets staan over "conquer the world", dus ik reageerde met iets over Pinky and the Brain en dat ik dat geweldig vond. Dat levert vaak vanzelf wel een conversatie op dan.
Die trucjes ken ik al hoor :')
Verder ben ik niet aan het vissen,vraag alleen wat hij dan wel een orgineel bericht vind.
En met op het profiel aanhaken ben je ook niet echt orgineel aangezien je dat bij de eerste de beste search bij Google al aangeraden wordt :P

Het is dat ik er niet als Brad Pitt ofzo uit zie anders had ik de proef op de som wel genomen door 30 verschillende woorden willekeurig achter elkaar te zetten en dat te versturen,het meerendeel kijkt toch naar de foto en wat je stuurt maakt geen reet uit.

Ik vermoed dat er hier niemand is die naar de foto heeft gekeken en het niets vond maar na het bericht te lezen wél een reactie terug gaf.
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_91359069
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:58 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Die trucjes ken ik al hoor :')
Verder ben ik niet aan het vissen,vraag alleen wat hij dan wel een orgineel bericht vind.
En met op het profiel aanhaken ben je ook niet echt orgineel aangezien je dat bij de eerste de beste search bij Google al aangeraden wordt :P

Het is dat ik er niet als Brad Pitt ofzo uit zie anders had ik de proef op de som wel genomen door 30 verschillende woorden willekeurig achter elkaar te zetten en dat te versturen,het meerendeel kijkt toch naar de foto en wat je stuurt maakt geen reet uit.

Ik vermoed dat er hier niemand is die naar de foto heeft gekeken en het niets vond maar na het bericht te lezen wél een reactie terug gaf.
Over het algemeen stuur ik dan gewoon een geen interesse bericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')