Vragen stellen kan, zolang ze het maar niet direct afschieten en jou de kans geven om je er iets over te vertellen denk ik. Zelf ben ik ook ingeschreven op twee van die websites en ik ben er niet direct door verkocht maar heb toch al een paar leuke dates gehad die ik zonder niet gehad zou hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als ik het er met mijn vriendinnen over heb dat ik weleens een date heb via een datingsite kijken ze me ook allemaal vragend aan hoor.. En krijg ik gekke blikken :p
Soepel!quote:Afzender: helena87
Datum: 12/01/2011 23:54
Titel: oops!!
Inhoud:
Bots ik hier zomaar tegen je op ,sorry!
Gaat het? Kunnen we ergens de schade afhandelen?
Restaurantje verderop?
x
Helena
Contradictie. Contradictie en het wordt alleen maar ergerquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef Silenus het volgende:
Hoe weet je dan dat ze het zit te verzinnen?
Haha vind hem best grappig. Alleen jammer dat ze hem nooit zelf heeft verzonnen en gewoon copy pasted bij elke gastquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Soepel!Waar zal ze deze geleerd hebben?
Hijs leuk.. Maar ook wel een beetje van "dit copy-paste ik even naar 20 mannen"quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Veel vrouwen vragen om een origineel bericht maar komen zelf vaak niet verder als een interesse bericht of flirt, zelfs als ze betaald lid zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hijs leuk.. Maar ook wel een beetje van "dit copy-paste ik even naar 20 mannen"
Ik weet niet wat jouw voorstelling van een date is, maar dat heb je dan toch ook? Je "ziet" elkaar op een site, denkt: "Daar wil ik wel eens in een kroeg mee kletsen". Het is leuk als die interesse wederzijds is, dan spreek je iets af en is het eigenlijk precies hetzelfde... Je spreekt ergens af, ziet elkaar voor het eerst af en dan denk je "Leuk!" (of niet natuurlijk) en vervolgens gaat het precies hetzelfde als nadat je elkaar in een kroeg hebt gezien en tot een gesprek bent gekomenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Aneurism het volgende:
Vraagje aan allen hier:
Missen jullie de jacht niet zoals je in een cafe of uitgaansgelegenheid wel hebt? Het elkaar aankijken met speelse blikken, hoe je elkaar het hof maakt in een ietwat ongemakkelijke paringsdans veroorzaakt door iets te veel lam geslagen bier?
Of ervaar je dergelijke sensatie ook als je je mailbox ziet oplichten door die ene, die je eerder al voorbij had zien komen in de zoekresultaten?
Nee dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet, ik bedoel niet het afspreken. Ik weet niet hoe mannen op jou afstappen, maar ik doe dat eigenlijk na oogcontact en een beetje geflirt. DAT lijk ik te missen in het geheel van een datingsite (niet dat ik veel ervaring heb, eigenlijk geen ervaring met online dating sites), terwijl dat eigenlijk het opwindendste is van ja... flirten? toenadering zoeken? hoe noem je het want het is nog geen daten... Ik noem het altijd de jacht: Elkaar stiekem bekijken en die subtiele knipoog of dat ze met haar haar speelt terwijl ze je kant op kijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw voorstelling van een date is, maar dat heb je dan toch ook? Je "ziet" elkaar op een site, denkt: "Daar wil ik wel eens in een kroeg mee kletsen". Het is leuk als die interesse wederzijds is, dan spreek je iets af en is het eigenlijk precies hetzelfde... Je spreekt ergens af, ziet elkaar voor het eerst af en dan denk je "Leuk!" (of niet natuurlijk) en vervolgens gaat het precies hetzelfde als nadat je elkaar in een kroeg hebt gezien en tot een gesprek bent gekomen
Zélfs met je "[/silenis]" verwijzing vind ik het maar een sneue tekst. Jij bent ten slotte GlenSpey, van jou zijn we niet anders gewend dat niemand met je wil daten, dat je eigenlijk ook niet echt durft te daten en als het eens lukt je direct in paniek raakt als iets een dag verzet wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef GlenSpey het volgende:
Heb volgens mij een behoorlijk 'eager' typje op MSN.
Krijg vrijwel dagelijks mails van haar of ik nog online kom en dat ze dat zo gezellig vindt enzo
Relatiemateriaal is het niet, maar misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en een afspraakje voor 'andere zaken' maken![]()
[/silenus]
Ik zie dergelijke verhalen hier regelmatig voorbijkomen en nu ik er eens mee kom is het direct sneu?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Zélfs met je "[/silenis]" verwijzing vind ik het maar een sneue tekst. Jij bent ten slotte GlenSpey, van jou zijn we niet anders gewend dat niemand met je wil daten, dat je eigenlijk ook niet echt durft te daten en als het eens lukt je direct in paniek raakt als iets een dag verzet wordt.
Ook bij wijze van grap de "player" uithangen is.. nou ja.. wat sneu
Wel als men aan de woordkeuze alleen al kan zien dat het toch niet tot neuken zal komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef GlenSpey het volgende:
Als iemand die dat soort dingen wel vaker overkomt het had gepost dan had je er ook geen opmerking met dergelijke strekking over gemaakt, ofwel soms?
+1quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wel als men aan de woordkeuze alleen al kan zien dat het toch niet tot neuken zal komen.
Dat kan, maar dat hoeft ook niet persequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wel als men aan de woordkeuze alleen al kan zien dat het toch niet tot neuken zal komen.
Ik vind hem nog aardig diep voor datingbegrippen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Euhmm je kraakt nu zelf ook mensen af? Als je echt beter bent negeer dat kinderlijke gedrag dan in plaats er zelf aan mee te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat hoeft ook niet perse![]()
Tis alleen jammer dat door een aantal eerdere posts ik altijd op hetzelfde wordt afgerekend hier. Ook altijd door dezelfde personen trouwens. Maargoed blijkbaar zijn ze zelf zo onzeker dat ze het nodig vinden om iemand anders de grond in te boren, komen ze zelf natuurlijk beter over tegenover de popie jopie's en de dames in de reeks.
Ik bedoel wat en hoe ik ook post hier, er komt altijd wel iemand op zeiken.
Best een leuk koppie, maar als je na een paar weken al heel graag snel een nieuwe relatie wil is er iets mis volgens mijquote:Hoi,
Mijn naam is dus X en een vriendin wees me op deze website.
Ik ben alweer een paar weken vrijgezel en dat vind ik helemaal niets.
Maar ik ben nogal kieskeurig, tja en dan worden dagen al snel weken. En ik heb geen zin in maanden wachten....
doei doei
Die zag ik ook al voorbij komen. Maar zelfde reactie als jij hebt. Sommige mensen kunnen gewoon niet alleen zijn(mijn ex ook). Alleen daarom zou ik al niet reageren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Catbert het volgende:
Deze zag ik vanochtend als profiel langskomen:
[..]
Best een leuk koppie, maar als je na een paar weken al heel graag snel een nieuwe relatie wil is er iets mis volgens mij
Deel je orginele berichten die jij stuurt eens met ons danquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Kijk, ik weet best dat een hoop meiden graag een relatie hebben, maar na 2 weken? Ga eerst ff lekker over je ex heenkomen zeg. Daar zal ze tijdens de eerste date ook wel niet over ophoudenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Swatfire het volgende:
Die zag ik ook al voorbij komen. Maar zelfde reactie als jij hebt. Sommige mensen kunnen gewoon niet alleen zijn(mijn ex ook). Alleen daarom zou ik al niet reageren.
En dan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Deel je orginele berichten die jij stuurt eens met ons dan
Dat, mijn beste, dat doe je tijdens de date.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet, ik bedoel niet het afspreken. Ik weet niet hoe mannen op jou afstappen, maar ik doe dat eigenlijk na oogcontact en een beetje geflirt. DAT lijk ik te missen in het geheel van een datingsite (niet dat ik veel ervaring heb, eigenlijk geen ervaring met online dating sites), terwijl dat eigenlijk het opwindendste is van ja... flirten? toenadering zoeken? hoe noem je het want het is nog geen daten... Ik noem het altijd de jacht: Elkaar stiekem bekijken en die subtiele knipoog of dat ze met haar haar speelt terwijl ze je kant op kijkt.
Of letten een hoop mensen daar niet op?
Omdat ik dat ene berichtje van die Helena best grappig vind en ik dan wel wil weten wat hij onder orgineel verstaat.quote:
Nah, geenszins lullig bedoeld hoor, ook al weet ik vrijwel zeker dat je het wel zo op zal vatten..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef GlenSpey het volgende:
Dat kan, maar dat hoeft ook niet perse![]()
Tis alleen jammer dat door een aantal eerdere posts ik altijd op hetzelfde wordt afgerekend hier. Ook altijd door dezelfde personen trouwens. Maargoed blijkbaar zijn ze zelf zo onzeker dat ze het nodig vinden om iemand anders de grond in te boren, komen ze zelf natuurlijk beter over tegenover de popie jopie's en de dames in de reeks.
Ik bedoel wat en hoe ik ook post hier, er komt altijd wel iemand op zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |