abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91244294
Mja gewoon wat onzeker? Natuurlijk zonde als ze het verzint, maar zou er niet te snel op afknappen.
pi_91244810
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als ik het er met mijn vriendinnen over heb dat ik weleens een date heb via een datingsite kijken ze me ook allemaal vragend aan hoor.. En krijg ik gekke blikken :p
Vragen stellen kan, zolang ze het maar niet direct afschieten en jou de kans geven om je er iets over te vertellen denk ik. Zelf ben ik ook ingeschreven op twee van die websites en ik ben er niet direct door verkocht maar heb toch al een paar leuke dates gehad die ik zonder niet gehad zou hebben.

En de reactie binnen mijn vriendengroep zijn enigzins wisselend.

1. Een aantal mensen zien wel dat het voor mij misschien een manier is om een leuke vrouw te ontmoeten (ondanks dat ik me 'dom' kan gedragen en met veel gemak mijn verstand op nul zet ga ik het nooit langer dan een dronkenavond uithouden met de meeste dames die ik in de kroeg tegenkom)

2. Andere mensen zijn het zelf ook gaan doen of overwegen het. Ze vinden het eigenlijk wel stoer om het (a) te doen en het (b) ook 'toe te geven'

3. Negatief commentaar heb ik er eigenlijk niet op gehoord. En als mensen kritisch zijn dan vertel ik dat ik zelf ook niet helemaal overtuigd ben, maar dat je af en toe best leuke mensen kunt leren kennen en dat het een beetje 'baat het niet dan schaadt het niet' is.
  donderdag 13 januari 2011 @ 00:05:46 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91244898
quote:
Afzender: helena87
Datum: 12/01/2011 23:54
Titel: oops!!
Inhoud:
Bots ik hier zomaar tegen je op ,sorry!
Gaat het? Kunnen we ergens de schade afhandelen?
Restaurantje verderop?

x
Helena
Soepel! :') Waar zal ze deze geleerd hebben?
Gourmetten of steengrillen?
pi_91245020
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef Silenus het volgende:
Hoe weet je dan dat ze het zit te verzinnen?
Contradictie. Contradictie en het wordt alleen maar erger :')
pi_91245526
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha vind hem best grappig. Alleen jammer dat ze hem nooit zelf heeft verzonnen en gewoon copy pasted bij elke gast :P

Kreeg trouwens net een interesse bericht. 5min later bestond het profiel van de dame niet meer. Faker van RP? Ligt wel erg voor de hand.

[ Bericht 4% gewijzigd door Swatfire op 13-01-2011 00:42:41 ]
pi_91251791
quote:

[..]

Hijs leuk.. Maar ook wel een beetje van "dit copy-paste ik even naar 20 mannen"
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91252708
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hijs leuk.. Maar ook wel een beetje van "dit copy-paste ik even naar 20 mannen"
Veel vrouwen vragen om een origineel bericht maar komen zelf vaak niet verder als een interesse bericht of flirt, zelfs als ze betaald lid zijn.
Ook Helena weet dat van de 20 die ze er verstuurt heeft er zeker 19 met een antwoord terugkomen. Hoogstwaarschijnlijk allemaal "ik vind je leuk", "ik wil je graag leren kennen","wat een leuk profiel heb je","wat een leuke foto" . Zo een beetje de standaard Knuz gastenboek reacties.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_91253982
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Aneurism het volgende:
Vraagje aan allen hier:

Missen jullie de jacht niet zoals je in een cafe of uitgaansgelegenheid wel hebt? Het elkaar aankijken met speelse blikken, hoe je elkaar het hof maakt in een ietwat ongemakkelijke paringsdans veroorzaakt door iets te veel lam geslagen bier?

Of ervaar je dergelijke sensatie ook als je je mailbox ziet oplichten door die ene, die je eerder al voorbij had zien komen in de zoekresultaten?
Ik weet niet wat jouw voorstelling van een date is, maar dat heb je dan toch ook? Je "ziet" elkaar op een site, denkt: "Daar wil ik wel eens in een kroeg mee kletsen". Het is leuk als die interesse wederzijds is, dan spreek je iets af en is het eigenlijk precies hetzelfde... Je spreekt ergens af, ziet elkaar voor het eerst af en dan denk je "Leuk!" (of niet natuurlijk) en vervolgens gaat het precies hetzelfde als nadat je elkaar in een kroeg hebt gezien en tot een gesprek bent gekomen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_91275393
Heb volgens mij een behoorlijk 'eager' typje op MSN.
Krijg vrijwel dagelijks mails van haar of ik nog online kom en dat ze dat zo gezellig vindt enzo :')

Relatiemateriaal is het niet, maar misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en een afspraakje voor 'andere zaken' maken >:)

[/silenus]
pi_91278003
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw voorstelling van een date is, maar dat heb je dan toch ook? Je "ziet" elkaar op een site, denkt: "Daar wil ik wel eens in een kroeg mee kletsen". Het is leuk als die interesse wederzijds is, dan spreek je iets af en is het eigenlijk precies hetzelfde... Je spreekt ergens af, ziet elkaar voor het eerst af en dan denk je "Leuk!" (of niet natuurlijk) en vervolgens gaat het precies hetzelfde als nadat je elkaar in een kroeg hebt gezien en tot een gesprek bent gekomen :)
Nee dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet, ik bedoel niet het afspreken. Ik weet niet hoe mannen op jou afstappen, maar ik doe dat eigenlijk na oogcontact en een beetje geflirt. DAT lijk ik te missen in het geheel van een datingsite (niet dat ik veel ervaring heb, eigenlijk geen ervaring met online dating sites), terwijl dat eigenlijk het opwindendste is van ja... flirten? toenadering zoeken? hoe noem je het want het is nog geen daten... Ik noem het altijd de jacht: Elkaar stiekem bekijken en die subtiele knipoog of dat ze met haar haar speelt terwijl ze je kant op kijkt.

Of letten een hoop mensen daar niet op?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 19:37:35 ]
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:33:01 #236
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_91278008
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef GlenSpey het volgende:
Heb volgens mij een behoorlijk 'eager' typje op MSN.
Krijg vrijwel dagelijks mails van haar of ik nog online kom en dat ze dat zo gezellig vindt enzo :')

Relatiemateriaal is het niet, maar misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en een afspraakje voor 'andere zaken' maken >:)

[/silenus]
Zélfs met je "[/silenis]" verwijzing vind ik het maar een sneue tekst. Jij bent ten slotte GlenSpey, van jou zijn we niet anders gewend dat niemand met je wil daten, dat je eigenlijk ook niet echt durft te daten en als het eens lukt je direct in paniek raakt als iets een dag verzet wordt.

Ook bij wijze van grap de "player" uithangen is.. nou ja.. wat sneu :')
Overal verstand van.
pi_91280039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Zélfs met je "[/silenis]" verwijzing vind ik het maar een sneue tekst. Jij bent ten slotte GlenSpey, van jou zijn we niet anders gewend dat niemand met je wil daten, dat je eigenlijk ook niet echt durft te daten en als het eens lukt je direct in paniek raakt als iets een dag verzet wordt.

Ook bij wijze van grap de "player" uithangen is.. nou ja.. wat sneu :')
Ik zie dergelijke verhalen hier regelmatig voorbijkomen en nu ik er eens mee kom is het direct sneu?
Reageer er dan lekker niet op als mijn posts je zo storen, je loopt alleen maar altijd op mijn posts te kankeren zodat jij je zelf beter voelt ofniet... dat is pas echt sneu.
Als iemand die dat soort dingen wel vaker overkomt het had gepost dan had je er ook geen opmerking met dergelijke strekking over gemaakt, ofwel soms?

[ Bericht 1% gewijzigd door GlenSpey op 13-01-2011 20:16:57 ]
pi_91283350
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef GlenSpey het volgende:

Als iemand die dat soort dingen wel vaker overkomt het had gepost dan had je er ook geen opmerking met dergelijke strekking over gemaakt, ofwel soms?
Wel als men aan de woordkeuze alleen al kan zien dat het toch niet tot neuken zal komen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_91286751
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wel als men aan de woordkeuze alleen al kan zien dat het toch niet tot neuken zal komen.
+1
pi_91288502
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat hoeft ook niet perse ;)

Tis alleen jammer dat door een aantal eerdere posts ik altijd op hetzelfde wordt afgerekend hier. Ook altijd door dezelfde personen trouwens. Maargoed blijkbaar zijn ze zelf zo onzeker dat ze het nodig vinden om iemand anders de grond in te boren, komen ze zelf natuurlijk beter over tegenover de popie jopie's en de dames in de reeks.

Ik bedoel wat en hoe ik ook post hier, er komt altijd wel iemand op zeiken.
pi_91289493
quote:

[..]

Ik vind hem nog aardig diep voor datingbegrippen.
UITGESCHREVEN
pi_91290028
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tis alleen jammer dat door een aantal eerdere posts ik altijd op hetzelfde wordt afgerekend hier. Ook altijd door dezelfde personen trouwens. Maargoed blijkbaar zijn ze zelf zo onzeker dat ze het nodig vinden om iemand anders de grond in te boren, komen ze zelf natuurlijk beter over tegenover de popie jopie's en de dames in de reeks.

Euhmm je kraakt nu zelf ook mensen af? Als je echt beter bent negeer dat kinderlijke gedrag dan in plaats er zelf aan mee te doen.

Nu weer on-topic? Heeft iemand nog iets te melden van afgelopen date/nieuwe aankomende date? :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:10:06 #243
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_91292310
Deze zag ik vanochtend als profiel langskomen:
quote:
Hoi,

Mijn naam is dus X en een vriendin wees me op deze website.
Ik ben alweer een paar weken vrijgezel en dat vind ik helemaal niets.
Maar ik ben nogal kieskeurig, tja en dan worden dagen al snel weken. En ik heb geen zin in maanden wachten....

doei doei
Best een leuk koppie, maar als je na een paar weken al heel graag snel een nieuwe relatie wil is er iets mis volgens mij :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_91293304
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Catbert het volgende:
Deze zag ik vanochtend als profiel langskomen:

[..]

Best een leuk koppie, maar als je na een paar weken al heel graag snel een nieuwe relatie wil is er iets mis volgens mij :)
Die zag ik ook al voorbij komen. Maar zelfde reactie als jij hebt. Sommige mensen kunnen gewoon niet alleen zijn(mijn ex ook). Alleen daarom zou ik al niet reageren.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:35:14 #245
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91293944
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 00:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Deel je orginele berichten die jij stuurt eens met ons dan :P
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:39:53 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_91294229
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Swatfire het volgende:
Die zag ik ook al voorbij komen. Maar zelfde reactie als jij hebt. Sommige mensen kunnen gewoon niet alleen zijn(mijn ex ook). Alleen daarom zou ik al niet reageren.
Ja. Kijk, ik weet best dat een hoop meiden graag een relatie hebben, maar na 2 weken? Ga eerst ff lekker over je ex heenkomen zeg. Daar zal ze tijdens de eerste date ook wel niet over ophouden :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_91294714
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Deel je orginele berichten die jij stuurt eens met ons dan :P
En dan ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_91294937
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet, ik bedoel niet het afspreken. Ik weet niet hoe mannen op jou afstappen, maar ik doe dat eigenlijk na oogcontact en een beetje geflirt. DAT lijk ik te missen in het geheel van een datingsite (niet dat ik veel ervaring heb, eigenlijk geen ervaring met online dating sites), terwijl dat eigenlijk het opwindendste is van ja... flirten? toenadering zoeken? hoe noem je het want het is nog geen daten... Ik noem het altijd de jacht: Elkaar stiekem bekijken en die subtiele knipoog of dat ze met haar haar speelt terwijl ze je kant op kijkt.

Of letten een hoop mensen daar niet op?
Dat, mijn beste, dat doe je tijdens de date.

Je dacht toch niet, dat als je aan het internetdaten slaat, alles al voor de bakker is, en je 's avonds haar flink uitwoont en een jaar later je de trouwplannen gaat maken? :')

Nee, op de date begint het pas, net als in de kroeg. Enige verschil is dat je al iets meer weet van de ander, dan als je elkaar in de kroeg ontmoet. Kortom, je lult wat op Internet, en op de date zelf ga je kijken of ze inderdaad er zo leuk uitziet, of ze leuk praat en en of je haar interesse hebt gewekt. Dus je moet goed flirten, je beste beentje voorzetten en zij ook. En dan kan het, net als in de kroeg, tegenvallen of meevallen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:01:16 #249
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91295415
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En dan ?
Omdat ik dat ene berichtje van die Helena best grappig vind en ik dan wel wil weten wat hij onder orgineel verstaat.
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_91297919
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef GlenSpey het volgende:

Nah, geenszins lullig bedoeld hoor, ook al weet ik vrijwel zeker dat je het wel zo op zal vatten..

Euhm... Je komt nu eenmaal vrijwel altijd vrij desperaat, en misschien nog wel erger wat betreft je slagingskans, paranoïde over...
Je ziet dingen die níemand anders ziet, hebt vermoedens die niemand anders heeft en doet dingen die niemand anders doet.
En tóch lijk je telkens bloedserieus te denken dat iedereen het fout heeft en dat jij "het als enige wél door hebt."

Kerel, ik ben een man van de statistiek en geloof me nu maar als ik zeg dat de kans dat jij als enige iets door hebt minder dan nihil is.
En dat is dus ook de reden dat inmiddels vrijwel niemand je nog serieus neemt, net zoals iedereen massaal de aluminium-hoedjes uitlacht die naar binnen sprinten zodra ze een straaljager aan horen komen.

Nu zijn er dus twee opties:
1. Of je bent net zo gek als dat soort figuren
2. Of je bent dusdanig onzeker / vaak gekwetst dat "de schuld" op een ander afschuiven een soort van natuurlijk afweermechanisme is geworden

Optie 1 lijkt me niet heel reëel aangezien échte gekken nooit kwaad worden als ze daar op gewezen worden, die denken dan immers "Ach gos, laat die naieve mensen maar, ze weten niet beter :')."

Oftewel, optie 2 it is...
Nou kerel, ik zou zeggen, laat het varen.
Alle vrouwen zijn onlogische kuthoeren, true, true..
Maar ze ook op die manier benaderen gaat je uitsluitend nadelen opleveren, dus daar bereik je geen kut mee.
Benader vanaf nu gewoon elke vrouw met de gedachte "Tja, kuthoer, kan zij ook niets aan doen."
En vanaf dat moment wordt het makkelijk:
Doet ze vervolgens immers iets aardigs, dan is het "Whooptiefuckingdoo, valt dat even mee! O+."
Waarmee ze iedere keer een stukje zal stijgen op de "Valt nog behoorlijk mee"-kuthoer-ladder.

En mocht ze vervolgens een feitelijke kutstreek uithalen, soit, boeit niet, glimlach er om, ze doet immers gewoon wat ze hoort te doen en wat je voorspeld had, so no hard feelings.
Je gaat een puppy van 2 weken immers ook geen spuitje geven omdat hij op je tapijt schijt.
En net zoals bij die puppy, wacht je ook bij haar gewoon af of ze nog een keer op je tapijt zal schijten.
Blijft ze het doen, kijk dan kun je er alsnog voor kiezen om haar terug te brengen naar het asiel.
Tenzij je je natuurlijk toch wel aan haar bent gaan hechten, dan kun je er voor kiezen om het voor lief te nemen. Oftewel, de drollen die je tegen komt worden gecompenseerd door die keren dat hij je schattig komt bespringen zodra je thuis komt en de keren dat hij lief tegen je aan kruipt.

Zéér belangrijk detail hierbij is echter wel dat je niet op zóek gaat naar drollen in de tuin or whatever.
Geen hyves profielen afstruinen, niet achter elk woord iets zoeken, niet bij elke reactie denken dat het een faker is, etc.
Als je immers zoekt, zul je wat vinden en zodra je gaat zoeken is het ook eigenlijk al weer helemaal mis, want dan wordt het wederom een self fulfilling prophecy.
Of, om de metafoor door te trekken, geef de puppy niet direct een tik zodra je een scheet denkt te ruiken, want dan zal hij op een gegeven moment bewust op je tapijt gaan schijten.

Oftewel, just go with the flow en ga er wat relaxter in staan, dan zal alles je ook een stuk makkelijker af gaan :)
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')