Dat doet me er aan denken, ik krijg tóch digitale tvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Bijna Ekstra Weekend![]()
lang geleden dat ik dat heb kunnen kijken, en zeker op 101tv
neuhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want dat maakt wat uit over hoe Frank is?
Ik zit nu in een verlaten huis in Tilburg, daar is wel digitale tvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, ik krijg tóch digitale tv
Ik vind mezelf ook leuk.quote:
Daar heb ik nu niks aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zit nu in een verlaten huis in Tilburg, daar is wel digitale tv
Ramon heeft een leuke lach.. echt schattigquote:
Heeft iemand die smiley nog?quote:
Voor 101tv moet je het hele pakket hebben dat kost een 10tje extra.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik nu niks aanM'n tante heeft zo'n kastje over, dus even zo'n kaartje fixen en Ziggo bellen en dan ben ik good to go, het muziekpakket gaat er sowieso bij!
kom ik nu ook achterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor 101tv moet je het hele pakket hebben dat kost een 10tje extra.
Ik moest er alleen maar even aan denkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor 101tv moet je het hele pakket hebben dat kost een 10tje extra.
Dan is het weer wel gratis toch? bij UPC iig welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest er alleen maar even aan denken101tv lijkt me niet zo boeiend, alleen met SR eigenlijk.
En toen was het etalagekanaal van ziggoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest er alleen maar even aan denken101tv lijkt me niet zo boeiend, alleen met SR eigenlijk.
Is ook niets aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Mensen! Vroeg naar bed allemaal, om 4u de wekker en dan de Freaknacht kijk/luisteren met mij mij MIJ!! (eh, bands die langs willen komen?) x
Daar gaan we gewoon van uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan is het weer wel gratis toch? bij UPC iig wel
quote:
ken em helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:32 schreef hole1988 het volgende:
3FM nieuws http://www.radiofreak.nl/nieuws/10218/Lex-Gaarthuis-weg-bij-3FM/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |