een paar weken nog.. 1 week met sander en dan een week met coenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Krambo het volgende:
Is volgende week Coen weer terug? Die Frank Dane is echt niet te pruimen
die lach van 'mquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik luisterde gister en vond hem best tof!
Die lach is beroerd inderdaad, te hard en te vervelendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
die lach van 'm![]()
..
gelukkig had sander er iets van laten merken.. maar echt een 538 lach
zeer vervelend en irritant..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die lach is beroerd inderdaad, te hard en te vervelend
o sorry, het is Lauper.quote:
he hu wat? .. opera .. .quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef alors het volgende:
Mijn opera loopt weer te kutten, maar wat een smerige grafplaat zeg![]()
![]()
weer een week mh muten, maarja dat ben ik inmiddels ook al gewend, de laatste goede megahit kan ik me al niet meer heugen.
http://www.3fmfan.nl/page/megahitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef alors het volgende:
![]()
weer een week mh muten, maarja dat ben ik inmiddels ook al gewend, de laatste goede megahit kan ik me al niet meer heugen.
'Opera' webbrowser.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
he hu wat? .. opera .. .
vind de meghit wel leuk hoorgewoontjes
Okee. Dus ook een week geen gezeik omdat je hem niet hoort?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef alors het volgende:
![]()
dit al gehoord over de mcdonaldsquote:
Leuke broer heeft hijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
zeer vervelend en irritant..
maar hij is nie echt lelijk.. dat wel
Ja, want dat maakt wat uit over hoe Frank is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |