Zal 't doorgeven, maar hij heeft net een nieuwe ultraportablequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ruilen tegen een Asus U2E 11,2" Core 2 Duo Netbook met SSD?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef zquing het volgende:
Hij wil er wel minimaal 600eu voor, dus daarboven zal ik het wel doorgeven. En gekregen, gekregen, secundaire arbeidsvoorwaarden noemen we dat
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef zquing het volgende:
net ff de boden doorgemaild, voor minder dan 650 wordt hij niet verkocht. Ophalen kan in Amsterdam
Inderdaad, zoiets had ik ook al. Min 600, bod wordt gedaan en ineens is het min 650.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Onder de 600 hoef je 't niet te proberen, voor minder dan 650 wordt hij momenteel niet verkocht, voor 700 maak je een goede kans en voor 800 is ie zo goed als voor jou.
Kan je echt niet maken dit....quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef zquing het volgende:
Die 600 was van mij persoonlijk, aangezien mensen op fok het wel leuk vinden om te bieden. Uiteindelijk is uit communicatie gebleken dat hij voor minder dan 650eu niet verkocht hoeft te worden.
Verder zie ik niet wat er hier zozeer vreemd aan is. Onder de 600 hoef je 't niet te proberen, voor minder dan 650 wordt hij momenteel niet verkocht.
Zit niet te mekkeren man, er is geen deal gesloten waarop hij terugkomt, het is een vraagprijs van 675, daar zie ik niemand overheen gaan met bieden. Zou je dan ook zitten te piepen? Jankzak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan je echt niet maken dit....
Eerst zeggen 600,- vervolgens wordt er vrij snel 600,- geboden en schiet je opeens naar 650,-
Goede manier van zaken doen dit....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind 500 wel een mooi startbedrag voor iets wat gekregen is
Want?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Wat een faal, zeker voor een mod.
Valt wel mee hoor, gewoon een normale prijs dit. Veel mensen vinden die 64GB + 3G eigenlijk te duur, en voor deze prijs willen ze hem nog wel hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Muridae het volgende:
Mooie prijs als hij voor 650 euro is verkocht.
Hij kost namelijk 799 bij de Apple Store.
Omdat TS (of zijn vriend/collega) het heeft gekregen moet hij het ook maar goedkoper verkopen? Wat een onzin zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |