Nou, naast Havana aan de Waal wordt Nijmegen ook wel de meest noordelijke katholieke stad genoemd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Thisbe het volgende:
Geeft niet Frollo. God bestaat toch niet, zéker niet in het rooie Nijmegen.
In vroeger tijden was dat helemaal niet zo ongebruikelijk. Zo wist men tenminste zeker dat er kinderen konden komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Daar past mijn ondertitel uitstekend bij.quote:
Hier wordt een uitleg gegeven. Trouwens, het zal nog wel even duren voordat er weer 'stable beams' zijn. Volgens de planning voor 2011 gaan ze pas in week 15 weer protonen injecteren. Voor de echte liefhebber kan je hier een lijst met acroniemen vinden. Mijn favoriete acroniem is MO (Octupole Lattice Corrector in Arc Short Straight Section: Landau damping) en MKB (Diluter Dump Kicker).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef Z het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk op die site als er wel een beam is zzooddiiaakk?
Het leuke aan katholieken is dat er geen stiekem is. Bij ons wist iedereen dat de pastoor eigenlijk gewoon 'n relatie had met de huishoudster.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Thisbe het volgende:
Het leuke aan katholieken is dat er eigenlijk geen zonden bestaan.
Zo ben ik zelf gedoopt door een Nijmeegse priester die stiekem een vriendin had met wie hij later getrouwd is (en nu weer gescheiden). Jofele kerel.
Er zijn wel degelijk zonden. Er is echter altijd vergeving mogelijk. Dat is een subtiel maar niet onbelangrijk verschil.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Thisbe het volgende:
Het leuke aan katholieken is dat er eigenlijk geen zonden bestaan.
Zo ben ik zelf gedoopt door een Nijmeegse priester die stiekem een vriendin had met wie hij later getrouwd is (en nu weer gescheiden). Jofele kerel.
Een verstandig man, die dominee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef mane het volgende:
De dominee van mijn ouders heeft een dochter van 18 (de oudste van vier) en die gaat 'plotseling' in januari trouwen. Ook een moetje.
(De dominee zei tegen mijn vader: "Nouja, ik heb er liever eentje bij dan dat ik er eentje kwijtraak")
Je hebt gelijk: drie weesgegroetjes en twee onzevaders moeten over de zonde heen voordat deze vergeven is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef LXIV het volgende:
Er zijn wel degelijk zonden. Er is echter altijd vergeving mogelijk. Dat is een subtiel maar niet onbelangrijk verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |