Dat is mijn heilzame invloed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef k_man het volgende:
Twee opeenvolgende topics met een consistente nummering. Da's jaren geleden.
lxiv is nu een paar maanden bezig met school. Dat gaat goed, al was ze de eerste tijd doodop bij etenstijd. lxiv is een vrolijke en onbezonnen krullenkop geworden. Daarom had ik haar ook Fleur genoemd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Z het volgende:
[..]
z is net begonnen met school, dat is spannend. z gaat als een speer. En jouw spuiten?
Treme al gezien, boeken van de maker al gelezen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef zodiakk het volgende:
Toch maar weer even The Wire onder de aandacht brengen:
Nee, nog niet! Ik moet ook nog Generation Kill en The Corner kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:29 schreef NoCigar het volgende:
Treme al gezien, boeken van de maker al gelezen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Ringo het volgende:
O jee. M'n lief is ziek en ik lummel met haar mee. Nu als de wiedeweerga opstaan om nog wat van het leven te maken.
Dankzij dat weer zijn we wel bijna helemaal sneeuwvrij. Dat is toch wel een bijzonder fijn bijverschijnsel.quote:
Maar de Elfstedendroom dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:09 schreef broer het volgende:
[..]
Dankzij dat weer zijn we wel bijna helemaal sneeuwvrij. Dat is toch wel een bijzonder fijn bijverschijnsel.
Wat? Is broer getrouwd? ik had hem ingeschat als iemand met zijn eeuwige vriendin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Lienekien het volgende:
Die broer is soms zo'n dark horse. Was ook zomaar ineens getrouwd.
Nee, eerst een kind verwekken, dan trouwen en dan bevallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat? Is broer getrouwd? ik had hem ingeschat als iemand met zijn eeuwige vriendin.
Verstandige jongen. Eerst trouwen, en dan kinderen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef broer het volgende:
Goede voornemens voor 2011: een leuk, klein meisje opvoed(er)en tot een iets groter leuk, klein meisje. En proberen mijn vrouw niet meer mijn vriendin te noemen.
Maakt niet uit Liene, voor het recht wordt een kind pas geacht te bestaan na de geboorte. Het huwelijk is ook vóór de geboorte gesloten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Nee, eerst een kind verwekken, dan trouwen en dan bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |