quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Patch het volgende:
Ik heb in ieder geval de kletsertjes een PM verzonden.
Dan mag er hier verder gekletst worden.
Beetje speciale vragen is wel leuk maar straks komen er ook weer vragen of arthouse uit japan ofzo ....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:33 schreef Patch het volgende:
Zwart wit vragen vind ik juist interessant alleen maar leerzamer.
Het topic mag best rustiger verlopen maar een beetje meer vaart mag wel.
Het topic moet niet, net zoals vroegah, binnen een paar uur vol zijn.
Daarom als er gewoon vraag, antwoord & puntentelling in komt te staan plus hints om de vaart erin te houden, dan hebben alle FMT-ers kans om een dubbel puntje te scoren.
In een normaal FMT-topic zou ik dan ook voor 1 zwartwit-foto hebben gekozen ipv 8
Ow jeahquote:
Wel in kleurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
Weer zo'n film uit de jaren heel lang geleden....
Moet je nagaan, zoveel weet ik van oude filmsquote:
dan heb ik nog wel heeeeeel veel in te halen denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het wordt tijd dat je eens wat oude klassiekers gaat inhalen dopekoe
Ik heb van deel 1 een uur ofzo gezien en tijdens dat uur waren ze de kamer van die vent niet uitgeweest...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog nooit de Godfather films gezien
Die heb ik met heel veel moeite uitgekeken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zelfde met 2001 : A space oddysee....
Ik vind dat nou net 2 films die je geduld uiteindelijk wel belonen. Maar vergeleken met tegenwoordig is het een lange zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb van deel 1 een uur ofzo gezien en tijdens dat uur waren ze de kamer van die vent niet uitgeweest...
Toen heb ik hem maar afgezet, duurde mij te lang
Zelfde met 2001 : A space oddysee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |