Ik heb geen Adblocker en ik heb niks raars gedaan.quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Had ik ook, ctrl - f5 en het was weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef wyccie het volgende:
Het héle internet houdt er mee op, Doff? (Lang niet meer gezien, trouwens.)
Ik heb nu wel deze melding:
[..]
Ik heb geen Adblocker en ik heb niks raars gedaan.
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Had ik ook, ctrl - f5 en het was weg.
He Wyccie, dat is een tijdje geleden ja. Ik was laatste tijd redelijk druk en heb nu ineens weer heel veel tijd over, maar dus ook tijd om af en toe te fokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef wyccie het volgende:
Het héle internet houdt er mee op, Doff? (Lang niet meer gezien, trouwens.)
Ik heb nu wel deze melding:
[..]
Ik heb geen Adblocker en ik heb niks raars gedaan.
Wat voor router en of modem heb je? Heeft hij dit eerder al eens gedaan? Hoe oud is de router? Draadloos/Bedraad? Recente veranderingen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:04 schreef Doff het volgende:
[..]
He Wyccie, dat is een tijdje geleden ja. Ik was laatste tijd redelijk druk en heb nu ineens weer heel veel tijd over, maar dus ook tijd om af en toe te fokken.
En mijn internet houdt er halfjes mee op. Dat wil zeggen, het downloaden stopt na een paar minuten ineens, dan valt het internet eventjes weg, dan komt het weer terug en gebeurt weer hetzelfde. Iemand enig idee hoe dan komt?
Ik vind de reviews op de FP vaak erg slecht geschreven, dus nee, ik lees ze niet meer. Ik neem aan dat je sarcastisch bent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:42 schreef Mainport het volgende:
Lezen jullie de recensies op de Frontpage wel eens? Deze zijn een aanrader. Neem nou The American. http://frontpage.fok.nl/review/424952/1/1/50/dvd-the-american.html
Vrolijke Frits begint met: "Geoge (sic) Clooney is een man die menig vrouwenhart sneller doet kloppen. Dat doet hij al jaren en dat zal hij ook nog vele jaren blijven doen." Na deze inleiding volgen drie alinea's waarin hij de hele plot uit de doeken doet. Vervolgens schrijft hij in één alinea zijn deskundige oordeel. Op een analytische manier weet Vrolijke Frits de crux te benaderen: "Het moet gezegd dat je door de eerste 30 minuten heen moet komen voor de film echt interessant wordt. De film lijkt wat traag aan te voelen en wil niet echt op gang komen. Gelukkig is dit een trucje van Corbijn om de suspense op te voeren. En dat doet hij goed."
Hij geeft de film een 7.
Ik weet hem ook maar mag niet antwoordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef hornage het volgende:
Ik weet het antwoord!!!!!! Snel nieuw topic!!!!
Waarom mag je niet antwoorden? Heb je het opgezocht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik weet hem ook maar mag niet antwoorden
FOK! Movie Trivia - Januari 2010 VIII
Nee, ik maakte een nieuw topic en de filmtitel staat in de bestandsnamen van de plaatjes....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarom mag je niet antwoorden? Heb je het opgezocht?
Ai...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een nieuw topic en de filmtitel staat in de bestandsnamen van de plaatjes....
Ja, die andere ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Dopekoe het volgende:
Het allereerste plaatje bevat de titel....
lolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Penis enlargement pump? is dat een film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |