Oh jaquote:
Double Penetration?quote:
hehehe, dat jij dit post vind IK grappigquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe, dat jij dit post vind IK grappig
Vaste KPD-gangerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe, dat jij dit post vind IK grappig
Zet er maar 1 op touwquote:
Vorige meet was leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Zet er maar 1 op touw
Hornage deed zo'n beetje trekken.
Voortouw, that is.
Vorige meet was in Utrecht, de zomer, 's middags filmpje met z'n allen, daarna eten en drinken.
Sommige teveel drinken...![]()
Afgelopen zomer was het idee om 't in Helmond te doen, bruin café, met FilmQuiz op tv en radio, daarna eten en nog meer drinken, maar Helmond lag te ver weg voor iedereen.
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vaste KPD-ganger
Ik kom daar nooooooooiiiiit
Amsterdam? Lijkt me namelijk best wel leuk om de vaste gasten uit de Trivia topic te ontmoetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Zet er maar 1 op touw
Hornage deed zo'n beetje trekken.
Voortouw, that is.
Vorige meet was in Utrecht, de zomer, 's middags filmpje met z'n allen, daarna eten en drinken.
Sommige teveel drinken...![]()
Afgelopen zomer was het idee om 't in Helmond te doen, bruin café, met FilmQuiz op tv en radio, daarna eten en nog meer drinken, maar Helmond lag te ver weg voor iedereen.
Ik vond 'm ook leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige meet was leukEn lang geleden!
Dat weet ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Hahavan mijn posts is zeker 75% in besloten forum
Amsterdam is een erg leuke stad, maar ligt niet centraal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amsterdam? Lijkt me namelijk best wel leuk om de vaste gasten uit de Trivia topic te ontmoeten
Amsterdam is bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Amsterdam is een erg leuke stad, maar ligt niet centraal.
Utrecht ligt centraal en daar kan men en wil men soms wel voor reizen.
Als ik voor mezelf spreek, ik hou van een biertje, en ga dus niet (2 uur heen en) 2 uur terug ervoor reizen.
Ja maar dat is KPDquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat weet ikIk ben een regelmatige rukker lurker in dat fijne topic
Het keldertje? Freak!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja maar dat is KPDheb nog een ander subforum
Daar spam ik nog meer
quote:
I know, je vrouwtje mag er best wezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zijn ook wat touw foto's in KPD langsgekomen hoor
I knowquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I know, je vrouwtje mag er best wezen
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
I knowdat kan ik natuurlijk de wereld niet onthouden he
Haha LMN moest daar heel hard om lachenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Patch het volgende:
Als de meet in Groningen is, maar Lon3 en LMN zijn er bij, dan kom ik toch
Opdagen bedoel ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |