Shit, nog steeds rond de 40quote:
die zwart witte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die schoenen vind ik dan weer niet zo
Behalve die teeze
Jeetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shit, nog steeds rond de 40Gelukkig is ie net in slaap gevallen, terwijl ik 'm over zijn koppie aaide
Arme knulquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shit, nog steeds rond de 40Gelukkig is ie net in slaap gevallen, terwijl ik 'm over zijn koppie aaide
Heeft hij ook al een griep te pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft hij ook al een griep te pakkenBij mij in mijn omgeving ook al heel veel
Mijn zusje werd gisteren in ene dood ziek op haar verjaardag. Is ze nog naar het ziekenhuis geweest
Getsquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje werd gisteren in ene dood ziek op haar verjaardag. Is ze nog naar het ziekenhuis geweest
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ie morgen nog aan de temp. zit, zou ik toch de dokter even bellen. 40 graden koorts is wel veel voor zo'n klein menneke...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
Ja en natuurlijk gaat koorts 's avonds vaak omhoog, maar dan nog..
Oh echt samzz, als wij ooit gaan shoppen...quote:
Koorts ookquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie morgen nog aan de temp. zit, zou ik toch de dokter even bellen. 40 graden koorts is wel veel voor zo'n klein menneke...
Jij ook beterschap met zoontjeliefquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hij is nu al 2 dagen zo ziek.. En meestal helpen de paracetamols wel, maar nu niet echt heb ik het idee.
Thanks! Hij heeft ook pech, heeft ie net een lang weekend vrij, is ie meteen de eerste dag ziek.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ook beterschap met zoontjelief
Oke. Morgen even kijken hoe het is, je kan beter het zekere voor het onzekere nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hij is nu al 2 dagen zo ziek.. En meestal helpen de paracetamols wel, maar nu niet echt heb ik het idee.
Kleine kinderen hebben toch juist vaker hogere koorts?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie morgen nog aan de temp. zit, zou ik toch de dokter even bellen. 40 graden koorts is wel veel voor zo'n klein menneke...
Mijn ouders begonnen al over de mexicaanse griepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Morgen even kijken hoe het is, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |