Nu ik die platforms gezien heb zou ik denk ik eerder voor de sweet skull of mine gaanquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, dan wil ik wel echte stoere stappers hoor
Ik niet. Ik heb al zoveel donkere schoenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu ik die platforms gezien heb zou ik denk ik eerder voor de sweet skull of mine gaan
Stoere stappers?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, dan wil ik wel echte stoere stappers hoor
Ik weet het niet... deze zijn ook zo gaafquote:
Slippers zijn meer mijn ding jaquote:
Wat vind je van de term "bordeelstappers"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoere stappers?OMG, de alliteratie is wel zo gay dat wat je ook draagt niet meer uitmaakt.
Ja dat is zo kut, dat het echt net buiten bereik isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind de prijs trouwens nog meevallen.. Ongeveer net zo veel als schoenen van Vans, Converse etc..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoere stappers?OMG, de alliteratie is wel zo gay dat wat je ook draagt niet meer uitmaakt.
Die ziet er tof uit jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu ik die platforms gezien heb zou ik denk ik eerder voor de sweet skull of mine gaan
Kloptquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het niet... deze zijn ook zo gaaf
[ afbeelding ]
Ik dacht serieus dat ze eigenlijk meer richting de idiote prijzen van Uggs zouden zijn..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo kut, dat het echt net buiten bereik is
Hoeveel dan voor die pumps?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind de prijs trouwens nog meevallen.. Ongeveer net zo veel als schoenen van Vans, Converse etc..
So close, yet so far awayquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze eigenlijk meer richting de idiote prijzen van Uggs zouden zijn..
*2 paar AllStars heeft, waarvan 1 paar toen net uit was..* Die waren ook iets van 80 euro.. En m'n Etnies ook..
Dat is juist het mooie van Iron Fistquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze eigenlijk meer richting de idiote prijzen van Uggs zouden zijn..
*2 paar AllStars heeft, waarvan 1 paar toen net uit was..* Die waren ook iets van 80 euro.. En m'n Etnies ook..
¤70quote:
Ik draag ze niet, zegt dat voldoende?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind je van de term "bordeelstappers"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |