Lag blond en normaal stijl nu net gewassen dus dan vliegt de krul erinquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan me heul je haar niet voorstellen
Geweldigquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Keuken schoon![]()
en helaas Sex voor de Buch niet gemist
Minnie Mousequote:
Dainty? Ik niet meer weet ffquote:
RTL Gemistquote:
je ziet echt niks op dat plaatjequote:
Overhemden strijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
blegh
ik haat:
• afwassen![]()
• wassen![]()
• was opvouwen![]()
When does it stop![]()
Joh, ik moet de helft van mn kleding strijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
blegh
ik haat:
• afwassen![]()
• wassen![]()
• was opvouwen![]()
When does it stop![]()
Tering, die is oudquote:
Corpsballetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, ik moet de helft van mn kleding strijken
Nee, ik leef niet op t geld van mn oudersquote:
Babe magnets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet m'n uniformen ook strijken
Sneeuwwitje zit niet vaak bij hem in de busquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Verkeerde pak, op de juiste plekken met t juiste pak, is het zeker wel een babe magnetquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sneeuwwitje zit niet vaak bij hem in de bus
JK is net zo groot als Wesley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, makkelijk gezegdquote:
Ben jij scheel of zo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je ziet echt niks op dat plaatje
Maar betekend dit dat de 29e 's ochtends vroeg vertrekken worden en via Maastricht rijden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |