Ohnee, je moet er moeite voor doen enzo.. je ene been naar links leggen, je andere naar rechts en vooral je mond dicht houden..quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker, hij is verkocht.. Maar die persoon heeft 'm nooit meer opgehaald
Soms is geven leukerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je had 'm ook kunnen verkopen ofzo. Ik vind het super van je
Einde van de middag klinkt goed.. 17:00 zoiets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan daarna toch?
[..]
Eerder mag ook, maar dan heb ik niet heel veel tijd.
Daar stop ik gewoon wat inquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, je moet er moeite voor doen enzo.. je ene been naar links leggen, je andere naar rechts en vooral je mond dicht houden..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, je moet er moeite voor doen enzo.. je ene been naar links leggen, je andere naar rechts en vooral je mond dicht houden..
Alleen omdat je jaloers hebt hoef je me nog niet zo te plagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je me maar ooit gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat je jaloers hebt hoef je me nog niet zo te plagenWat heb ik jou ooit gedaan?
Oh dan voel ik me iets minder slecht het aan te nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. Is nu al maanden geleden
Is goed, stop ik dan met werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Einde van de middag klinkt goed.. 17:00 zoiets?
Het is wel goed Nederlands. Die eerste zinquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef vencodark het volgende:
Oeh, ik zie net een heerlijke spelfout in een scriptie van iemand:
1. Persoonlijk leiden
Wanneer iemand zelf erg lijdt onder zijn problemen, etc etc.![]()
![]()
Kijk, dat vind ik dan weer dom.
En weet je wat geweldig is aan een autoradio met USB???quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me iets minder slecht het aan te nemen.
Ja jij wilde opeens niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je me maar ooit gedaan
Of ik kom gewoon niet.. Zo gezellig zijn die gasten toch niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, stop ik dan met werkenkom je dan niet te laat op de receptie?
en nu ga je me nog zoenen ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey kop op, zo vaak gebeurt het niet
Gewoon aannemen mutsquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me iets minder slecht het aan te nemen.
Ja, jammer van de context.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel goed Nederlands. Die eerste zin
Dus als ik zou zeggen.. Nee meneer, die miljoen wil ik niet, geef maar aan iemand anders... Dan geloof jij dat ook?!quote:
sommige wel, sommige nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weet je wat geweldig is aan een autoradio met USB???
Je kan je foon ermee opladen
Eerder mag ook wel hoor, ik eet normaal pas rond 19u namelijk (moet zo ook nog koken)quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik kom gewoon niet.. Zo gezellig zijn die gasten toch niet..
Radio's of foons?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |