Ik ga een goede zaterdag hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij gaat naar MissB EN Sammzzzz tegelijk???
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is me de hele dag al aan het bashen
Nou, dat plagen doet ie wel op een heul rare manierquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meisjes plagen zoentjes vragen he
Kijk dat snap ik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht ik houd 't laagdrempelig.
Maar als je hem wat minder snel wilt slopen kan het nuttig zijn om een
[ afbeelding ]
tussen je kabel en je speaker te zetten. Maar dan met een hogere waarde.
Maar laat maar.
Het is snuit. Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat plagen doet ie wel op een heul rare manier
Ik denk dat ik dat bitje maar thuis ga latenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet zoals peu en ik zaterdag...
Misschien wilt ie dan ook rare dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat plagen doet ie wel op een heul rare manier
Jonguh, je moet ook nog naar THE wall he! en langs mij om de versterker op te halen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je eind van de dag komt, kan je mee eten
Huh? wie plaag ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is snuit. Wat had je dan verwacht?
Jamaar nieuwjaarsborrel van 17:00 tot wheneverquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je eind van de dag komt, kan je mee eten
Goed punt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is snuit. Wat had je dan verwacht?
Ook een goed punt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien wilt ie dan ook rare dingen.
Ik heb zelf nog zo eentje in de auto zitten, ik heb weinig aan 2 radio's in 1 autoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar weet je zeker dat je 'm zomaar weg wilt geven?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet zoals peu en ik zaterdag...
Naja, je had 'm ook kunnen verkopen ofzo. Ik vind het super van jequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog zo eentje in de auto zitten, ik heb weinig aan 2 radio's in 1 auto
Zeg, ik ga echt niet met die Ikea knul liggen batsen zodat jij je prutteltje hebt hoorquote:
Kan daarna toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguh, je moet ook nog naar THE wall he! en langs mij om de versterker op te halen.
Eerder mag ook, maar dan heb ik niet heel veel tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar nieuwjaarsborrel van 17:00 tot whenever![]()
Zo leuk zijn m'n collega's ook weer niet tho..
Hoe laat is einde van de middag voor jou?
quote:
Ik krijg zaterdag helemaal niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, ik pest Samzzz.. kloptgewoon, omdat het kan! en ze moet niet zeuren, ze krijgt zaterdag een beurt.
Sterker, hij is verkocht.. Maar die persoon heeft 'm nooit meer opgehaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je had 'm ook kunnen verkopen ofzo. Ik vind het super van je
Arme Peuquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jij betaald gaat worden?
Het zat eraan te komen hequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry Rival, maar ooit moet ik je toch ergens mee overtreffen![]()
Nee, dat batsen is om het batsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ik ga echt niet met die Ikea knul liggen batsen zodat jij je prutteltje hebt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |