het is te fixen... en ook nog wel zo dat ik het zelf ga doen en je er niks meer van ziet.. ga ik vanuitquote:
I get itquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt lief en je hebt wanhopig
Nee, Malta is niet mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interesseert me niets.
De camera had denk ik de andere kant op moeten wijzen.
Heb je hem wel lief succes gewenst?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Mijn auto is vandaag voor het eerst, sinds ik hm heb, naar een keuring.
Before and after pics pleasequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
het is te fixen... en ook nog wel zo dat ik het zelf ga doen en je er niks meer van ziet.. ga ik vanuit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nederland is ook niet in alle uithoeken even mooi.
Proost alvastquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
En weer thuis, en morgen vrij + nieuwjaarsborrel op de zaak
Nee, totally forgot.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je hem wel lief succes gewenst?
Ik ben zo blij met mijn autoradioquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort eens geld heb voor een leuke autoradio, ik word naar van verplicht radio luisteren
Ik heb er nog eentje liggen die weg mag..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort eens geld heb voor een leuke autoradio, ik word naar van verplicht radio luisteren
ik kan ze wel iets minder maken zonder al teveel moeite erin te steken... maar (sorry) hij is het niet waard om helemaal strak te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held!!
Ik wil nog steeds die deuken uit mn auto maar dat gaat hem niet worden ben ik bang
Onze eigenste automonteurquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
het is te fixen... en ook nog wel zo dat ik het zelf ga doen en je er niks meer van ziet.. ga ik vanuit
Echt, dat je een bui hebt waar bepaalde muziek bij hoort en er alleen bagger op de radio isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn autoradio![]()
Nu nog zorgen dat ik mn boxjes niet elke keer binnen een maand opblaas
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen die weg mag..
Ondersteund MP3 en USB sticks.. Mag zo weg..
Als die ietsjes deze kant op kan voor zaterdag 12u, neem ik em meteen mee naar Deventerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen die weg mag..
Ondersteund MP3 en USB sticks.. Mag zo weg..
Hij is het ook niet waard om helemaal strak te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan ze wel iets minder maken zonder al teveel moeite erin te steken... maar (sorry) hij is het niet waard om helemaal strak te maken
en nu weer een jaar apk of kwam ie er niet doorheen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Mijn auto is vandaag voor het eerst, sinds ik hm heb, naar een keuring.
Is er ooit goeie muziek op de radio dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat je een bui hebt waar bepaalde muziek bij hoort en er alleen bagger op de radio is
Volgende keer misschien even een hoogdoorlaat instellen op je head unit en als dat niet kan een condensator van ~ 300 µF ofzo in serie zetten met je speaker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn autoradio![]()
Nu nog zorgen dat ik mn boxjes niet elke keer binnen een maand opblaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |