Wel juist! Zomer + drank + b =quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de zomer echt niet leuk. De hoeveelheid bier die ik dan tot mij neem veranderd daar niks aan
23 Grat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind 't eigenlijk helemaal niet zo heel mooi
Hey je bent weer blauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Tally het volgende:
Ik kijk ook wel onwijs uit naar de zomer!
Aha niks veranderd sinds ik hem zag dus?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
shit die kon ik verwachten, daar ligt een laag stof op
Hell yeahquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Djayzz lief aan kijken![]()
[..]
To much?
Sorry maar warmte + huppel = koppijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel juist! Zomer + drank + b =
Peu's pa heeft een Triumph. Dus dat hoeft niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Djayzz lief aan kijken![]()
[..]
To much?
Ja maar dat is logischquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Tally het volgende:
Ik kijk ook wel onwijs uit naar de zomer!
Laatste wat ik van hem gehoord heb is dat hij aan het klussen was in zijn huisje. Zou hij nog steeds aan het klussen zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe is t met die knul eigenlijk?
Die woont dolgelukkig in zijn eigen, oude, knusse huisje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe is t met die knul eigenlijk?
Vet leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die woont dolgelukkig in zijn eigen, oude, knusse huisje.
jawel er zit nu schade op omdat er iets was omgevallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Aha niks veranderd sinds ik hem zag dus?
Interesseert me niets.quote:
Dat zuigt wel heel ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef rival het volgende:
[..]
jawel er zit nu schade op omdat er iets was omgevallen
Nu snap ik het niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha niks veranderd sinds ik hem zag dus?
[..]
Hell yeah
Wel internet, geen interesse in fok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vet leuk!Blij voor m... Alleen zonder internet dus
want hier zie ik m nooit meer.
Dat is zó klote! Is het ernstig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef rival het volgende:
[..]
jawel er zit nu schade op omdat er iets was omgevallen
Neuh, malta is een lelijk eiland..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interesseert me niets.
De camera had denk ik de andere kant op moeten wijzen.
Nederland is ook niet in alle uithoeken even mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, malta is een lelijk eiland..Maar wel warm
Je hebt lief en je hebt wanhopigquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meerben ik lief is het niet goed, als ik niet lief ben is het ook niet goed.
![]()
Held!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
niets wat ik niet zelf kan fixen, dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |