abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_289590
Nou, ik was ooit eens in een gekke bui op school op zoek naar leuke dingen over Big Brother, en kwam toen terecht op de toen nog zeer simpele site met geluidsfragmenten. En sinds dien ben ik hier.

Ik heb me echter pas op 23 november kunnen registreren, omdat ik toen pas thuis internet had.

goed, who's next?

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 12:49:39 #2
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_289596
Ik pas sinds een paar dagen.
Kende tweakers al. Zodoende :-)
Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 12:53:55 #3
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_289600
Ik kwam hier voor Big-Brother toen de eigenlijke site nog niet open was, daarna via DPC naar Tweakers.net gegaan, waar ik tegenwoordig mijn tijd verslijt. Af en toe kom ik hier nog terug om mijn onzin te posten, maar helaas is nu ook al het DPC forum hier weg
Oxytocine, imagine a world without!
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 12:59:09 #4
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_289607
Terecht gekomen via Harley via Tweakers.

En ik ga denk ik binnenkort omdat het hier gruwelijk verpest aan het worden is door moderators,ban's,vriendjes politiek wat niet werkt, etc. etc.
Ik kijk het nog ff aan....laat ik het daar maar bij houden.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 13:01:13 #5
2676 Iefje
hier zolang het leuk is (nu!)
pi_289610
Via Tara ben ik in een andere chatbox gekomen en via mensen in die box ben ik op Fok! gekomen. Ben wel op tweakers.net begonnen, maar heb in de tussentijd op 3 andere boxen gezeten voor ik op Fok! kwam. 'k Zat dus ook eerder op de chat dan op het forum.

Iefje

Whenever people agree with me
I always feel I must be wrong.
(Oscar Wilde)

Overall beste user 2022 vrijdag 4 augustus 2000 @ 13:02:34 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_289614
Via Doc
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 augustus 2000 @ 13:03:05 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_289616
Via iemand van de entertainmentafdeling van Jonn de Mol.
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 13:20:23 #9
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_289630
Ehm..Geen idee...ik zocht volgens mij sites met leuke nieuwtjes..Ik lees het nieuws vanaf januari en ben actief sinds april..best kort eigenlijk..
pi_289633
via tweakers, enzo...
zegt genoeg..?

vrijdag 4 augustus 2000 @ 13:37:21 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_289643
Las in de vpro gids iets een keer, ben toen blijven hangen. Daarna een tijd niet geweest tot ik me verveelde, site weer op gezocht. Steeds terug gekomen en toen het reactie systeem op frontpage kwam geregristreerd, daarna naar het forum gekomen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 augustus 2000 @ 13:47:29 #12
862 Arcee
Look closer
pi_289653
Ik zocht ook naar Big Brother sites en kwam toen bij Fok! terecht.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_289658
Ik ben hier gekomen dankzij een grote zak met geld van Fok!zine omdat ze ook eens leuke bezoekers wilden

[grapje jongens en meisjes, geen mailbombs aub]

Het is minder erg met me gesteld dan het lijkt...
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 14:14:22 #14
3512 Chase
Beetje vage kleur
pi_289680
Via Jarno.
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 14:15:54 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_289681
Ja, hoe kan het ook anders eigelijk. Ik ben hier gekomen door BB, al vanaf het begin, maar ben pas later geregistreerd omdat ik thuis geen internet had. Ben een paar maanden weggeweest na BB omdat er geen zak meer aan was. Nu lees ik eiglijk alleen nog maar frontpage, en afentoe onzin voor je leven (het oude geld voor je leven) verder heb ik hier weinig te zoeken meer. Laar i khet maar op een cliche gooien, na BB gingen alle leuke mensen weg, en daar was ik niet zo blij mee. Ook omdat iedereen elkaar ging afzeiken, dat zag ik ook gebeuren na en tijdens de bus.

Zo ben ik hier gekomen dus.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_289718
vanaf dag 1 heb ik FOK! meegemaakt en er bewust ff uitgestapt...

Ik kon de hele bende dus al

[img]http://www.kaasie.com/images/sig/kaasie11.jpg[/img]
pi_289732
Via Tweakers
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 14:54:45 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_289734
Eigenlijk heb ik geen flauw idee meer hoe ik toevallig op Fok! terecht ben gekomen. Was aan het surfen en...
Weet wel dat het tijdens de bus was, eerst een tijdje alleen maar meegelezen en op een gegeven moment zelf geregistreerd.

Maar hoe? Met een paar muisklikken denk ik....

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_289743
Hmmm ik kom hier al vanaf the very begining !
danny kwam nl met het idee voor deze site op tweakers en daar kom ik ook al weer heel lang
dus altijd kwam ik hier al !
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 15:27:48 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_289776
Tsk...dat is een goeie...ergens in Oktober '99 op het fokzine, toen gelijk maar geregged en eh...Hoe? Volgens mij heb ik ergens een link gekregen van een uitermate vreemd berichtje. Kan dat dat berichtje zijn over die Engelsman die die vreemde termen om liet roepen in die luchthaven? Kan iemand dat herinneren? Is dat alweer van Oktober '99?
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 15:30:52 #21
5046 myClone
en toen waren er 2 ikkes
pi_289778
Ik ben hier sinds gister, toen ben ik n.l. gekloond .
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shaking, the shaking becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
  vrijdag 4 augustus 2000 @ 15:34:07 #22
4142 Kloon
Je weet toch
pi_289785
quote:
Op 04 augustus 2000 15:30 schreef myClone het volgende:
Ik ben hier sinds gister, toen ben ik n.l. gekloond .

Ja en, de vraag door wie je hier bent gekomen. Van wie ben je een kloon?
Ik ben geen kloon, ik ben gewoon een ander account
pi_289799
quote:
Op 04 augustus 2000 14:14 schreef Chase het volgende:
Via Jarno.

Hihi... sorry guys
Hmm ik ben hier ook tijdens de BB fragmenten terecht gekomen, heb heeeeeel fanatiek het BB forum gelezen maar niks gepost. Pas tijdens het sluiten van het forum ben ik gaan posten en sindsdien ben ik niet meer weg te slaan hier (sorry blauwe, kicken dus)

Sinds het platliggen van de servers (de DDOS attacks van een tijdje terug) ben ik ook niet meer weg te kicken uit de chat

Vandaar dus.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 augustus 2000 @ 17:11:39 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_289894
Big Brother, de 2e dag dat het op TV was ofzo
d'r was hier niet zoveel, maar genoeg om me te laten blijven
ik heb me iets later geregistreerd, 27 september
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 augustus 2000 @ 17:17:28 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_289900
ik zat me eind vorig jaar zo te vervelen op m'n stage toen Blue Thunder zei dat er hier wel leuke dingen gepost werden. en hij had nog gelijk ook.

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')