goed planquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin om apathisch naar een schone dame te staren!
Ben jij dan 699?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zin om een dutje te doen. Sterker nog, het is bittere noodzaak volgens mij anders zit ik straks bij het etentje ter ere van het 700-jarig huwelijk van mijn ouders te slapen aan tafel
Ik ook!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bier van de aldi is beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Die 7 Up van de Aldi is nog best te zuipen.
Gaat er dan ook kwijl langs je mond lopen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik apathisch ga staren kan je dat echt niet meer onder het kopje gluren scharen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, sok verloren onderweg naar de wasmachine
Alleen als ik echt van stomheid geslagen ben door de verbijsterende schoonheid van het vrouwelijke schoon in kwestie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat er dan ook kwijl langs je mond lopen?
Plus-minus ja.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, sok verloren onderweg naar de wasmachine
ooit van een wasmand gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, vaak ligt er vanalles op de route
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen als ik echt van stomheid geslagen ben door de verbijsterende schoonheid van het vrouwelijke schoon in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |