Reply komt later, even lachen nuquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil jij echt rival's afgelikte boterham?
De logeerkamer is nog niet af!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Als ik ooit bij jullie kom slapen () dan zal ik het onthouden!!
Ik blaas mn luchtbed wel op in de woonkamer danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De logeerkamer is nog niet af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?
Ja het is een beetje een vergezochte link, nevermindquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
/tip aan godtje!
Geen plaatjes meer zoeken van bangkok.
Ik heb wel ergere foto's gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?Tap tap tap
/tip aan godtje!
En jij vindt altijd van die leuke plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?![]()
Nee
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
/tip aan godtje!
in mijn gedachten heb ik een heel romantische week gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?![]()
Doe fantasieseks ook mee dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in mijn gedachten heb ik een heel romantische week gehad
/tip aan godtje!
iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?![]()
wat denk je zelf?!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
zit je zelf ook in utrecht of omgeving?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zijn 3 mensen die ik tot mijn vrienden reken, waarvan 2 in NL (Utrecht). En ik ga er niet van uit dat ze iedere 2 weken hun weekend vrij houden voor me. En m'n zoontje is hier om het weekend idd.
nee, 100 km naar het oosten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
zit je zelf ook in utrecht of omgeving?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
Zelfs in gedachten niet geneukt deze week
Dat kan wel! Dan heb je geluk 2 poezen als gezelschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blaas mn luchtbed wel op in de woonkamer dan
Iemand die thee snaptquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefst een fruitsmaakje, met 2 scheppen suiker
Gildeplein is erg goed. ken Zaandammers die de rit wagen speciaal voor die spleetoogquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival is de chinees in Purmerend een beetje te doen?
quote:
wat een rivalpost Bquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil jij echt rival's afgelikte boterham?
Te fout zelfs!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij we je zusje erbij kunnen betrekken, maar dat klinkt wel erg fout
quote:
Ik vind het Gildeplein eng sinds de oliebollentestquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gildeplein is erg goed. ken Zaandammers die de rit wagen speciaal voor die spleetoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |