Bij mij genoeg reden om je een stuiter voor je harses te gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf dus, niet als ik uit mezelf wakker word... dan draai ik naar diegene toe en geef een kusje(lekker met mijn ochtendmeur
)
Match made in heavenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij genoeg reden om je een stuiter voor je harses te geven
Jij bent ook gewoon een ontzettend knuffelbeestje hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is toch heerlijk om wakker te worden terwijl je je hoofd lekker genesteld hebt in mn oksel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een ontzettend knuffelbeestje he
Ik word wakker en dan stap ik uit bed, meestal op onmogelijke tijden.quote:
Oooh, jij bent ook zo iemand die na een vechtpartij als er iemand al bloedend op de grond ligt eindelijk een trap durft te geven?quote:
Het lijkt me hemels. Nee echt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar het is toch heerlijk om wakker te worden terwijl je je hoofd lekker genesteld hebt in mn oksel?Met die heerlijke zweetwalm daarvandaan en ochtendmeur uit mn giegel?!
Ah you sissyquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, jij bent ook zo iemand die na een vechtpartij als er iemand al bloedend op de grond ligt eindelijk een trap durft te geven?
niet veel, maar dus wel mensen die je kan bellen toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet veel en niet hier.
Ben al niet zo'n sociaal dier en dan hakt een scheiding er nogal in.
Care, je doet maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me rotgezocht naar een waterkoker bij jou thuisquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens hup, van die thee op bed heb ik niks gemerkt
"iets met stuiter voor je harses"quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En als ik me teveel ga vervelen dan ga ik mensen wakker maken met koffie/thee op bed
Die heb ik niet mee iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me rotgezocht naar een waterkoker bij jou thuis![]()
Ik heb wel ontbijt en drinken voor je zoon gepakt toen
Snoeihete theequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich niet
[..]
Ik word wakker en dan stap ik uit bed, meestal op onmogelijke tijden.
Ik ben wel zo lief om koffie/thee te zetten voor de mensen die dan om me heen zijn.
En als ik me teveel ga vervelen dan ga ik mensen wakker maken met koffie/thee op bed
De kans is klein dat ik ooit naast jou wakker word. Dus we zijn beiden veiligquote:
quote:
Ja daar kan ik dus niet mee omgaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik niet mee iddGewoon vooroorlogs pannetje op het fornuis.
Er is een FOK!ker die ook vaak naar meets gaat, wij hebben een soort van deal.quote:
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is klein dat ik ooit naast jou wakker word. Dus we zijn beiden veilig
er zijn 3 mensen die ik tot mijn vrienden reken, waarvan 2 in NL (Utrecht). En ik ga er niet van uit dat ze iedere 2 weken hun weekend vrij houden voor me. En m'n zoontje is hier om het weekend idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
niet veel, maar dus wel mensen die je kan bellen toch?
en de kleine? die heb je toch in de weekenden? of alleen om en om?
Daar heb ik zo geen geduld voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik niet mee iddGewoon vooroorlogs pannetje op het fornuis.
Volgende keer!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng! Ik mis kopjes thee op bed
had je een waterkoker moeten hebben lees ik netquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Ondankbaar kreng! Ik mis kopjes thee op bed
Dat heb ik al niet voor de waterkokerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik zo geen geduld voor
Poef daar ging weer een droomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |