Geen oefenpartner voor. He wat jammer nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, is een kwestie dan van meer oefenen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik word daar altijd wel wakker vanKan soms ff duren (ze had zichzelf ondertussen al klaar gereden
)/
Als je het niet op een belachelijk tijdstip doet mag je altijd komen oefenen hoor :pquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen oefenpartner voor. He wat jammer nou
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef rival het volgende:
Euhm, het is beter dat je mij niet wakker maakt
Niemand, ik schijn niet zo vriendelijk wakker te wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu moet jou zo niet wakker maken?
Ik ga m verkopen denk ik, zodra de lamp aan gaat ben ik wakker, een half uur voor dat zou moeten dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
O, ik werd vanmorgen zowaar eens wakker van de wakeuplight!
En toen draaide ik me weer om
Dan verzet je de tijd toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga m verkopen denk ik, zodra de lamp aan gaat ben ik wakker, een half uur voor dat zou moeten dus.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand, ik schijn niet zo vriendelijk wakker te worden
Jij bent apartquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het niet op een belachelijk tijdstip doet mag je altijd komen oefenen hoor :p
Ochtendhumeurtjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand, ik schijn niet zo vriendelijk wakker te worden
Het is alleen ff de eerste minuut, en toch zou ik het niet doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik geloof ik het omgekeerde.
Ja, en dan blijkt vast ineens dat ik WEL pas wakker word als de vogels fluiten.quote:
lekker gamenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
kut, ik heb weer eens geen plannen komend weekend. Dat wordt dus wss net zo vervelen als de rest van de week
Dan slaap je wel heeeeeeeeel diep?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee altijd vrolijk hier dat weet je
ik snap het allemaal niet zo goed op dat moment...
blijkbaar.... ik snooze 's ochtends ook weleens een paar keer zonder dat door te hebben...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan slaap je wel heeeeeeeeel diep?
wat denk je dat ik de rest van de week doe?quote:
En als er iemand naast je ligt? Dan is het die eerste minuut na ontwaken gewoon een dangerzone?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar.... ik snooze 's ochtends ook weleens een paar keer zonder dat door te hebben...
Als ik uit mezelf wakker word is er niks aan de hand
Dit bedoel ik niet lullig maar, heb je geen vrienden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat denk je dat ik de rest van de week doe?
Maar dat zal het wel worden ja.
Wie ben je aan het pesten?quote:
hangt er vanaf dus, niet als ik uit mezelf wakker word... dan draai ik naar diegene toe en geef een kusjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als er iemand naast je ligt? Dan is het die eerste minuut na ontwaken gewoon een dangerzone?
Ja nee, dat ga ik niet zeggen natuurlijkquote:
niet veel en niet hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig maar, heb je geen vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |