Ik weet al heel wat. Dit is al mijn 2e account. Ik zit er in totaal nu al anderhalf jaar op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar weten die kutnewbies toch niks van ?
en kunnen J , ik heb er de kracht voor.quote:
Zelfs met doorzettingsvermogen hou je het niet zomaar 10 jaar vol hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een beetje doorzettingsvermogen is de jeugd van tegenwoordig vreemd?
Anderhalf jaar? Heb je geen leven ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
Ik weet al heel wat. Dit is al mijn 2e account. Ik zit er in totaal nu al anderhalf jaar op.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Anderhalf jaar? Heb je geen leven ofzo?
Met dit weer zou ik ook wel naar een warm land toe willen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Wees maar niet bang, ik ben volgend jaar weg, dan ga ik naar Afrika
Ik ga rondreizen en kansarme kinderen les geven in Ghana.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga je rouwverwerking naar de negers brengen?
je moet behoorlijk je best doen , maar als jij nou gewoon ff een poosje je smoel hou gaat het al wat makkelijker ? ok bedankt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Zelfs met doorzettingsvermogen hou je het niet zomaar 10 jaar vol hier.
Reizen die kinderen dan met je mee rond?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga rondreizen en kansarme kinderen les geven in Ghana.
Nee, de eerste 5 maanden reis ik, de laatste 5 maanden geef ik les en blijf ik in dezelfde stad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Reizen die kinderen dan met je mee rond?
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef Joene het volgende:
[..]
je moet behoorlijk je best doen , maar als jij nou gewoon ff een poosje je smoel hou gaat het al wat makkelijker ? ok bedankt.
Nee, als't goed is kunnen ze dat allang.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo. Ga je ze leren hoe ze het beste Westerse hulpverleners om de tuin kunnen leiden zodat ze zoveel mogelijk gratis spullen krijgen?
Vaak is het hun UserIDquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Welke drugs is het dat jullie zo vol van jezelf zijn.
Ik ben een kloon, maar waarom moeten ze zo incestueus doen hierquote:
Mochten bij jullie geen meisjes meedoen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ik ben een kloon, maar waarom moeten ze zo incestueus doen hier. Doet me denken aan vroeger.... NEE meisjes mogen niet meedoen, meisjes zijn stom.
Ben je een meisje? Pics.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ik ben een kloon, maar waarom moeten ze zo incestueus doen hier. Doet me denken aan vroeger.... NEE meisjes mogen niet meedoen, meisjes zijn stom.
Ja jij was al een player op je 6equote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mochten bij jullie geen meisjes meedoen?Bij mij wel hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ja jij was al een player op je 6e
Maar in 1 ding heb je gelijk je mag niet mee doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Jonge, juist daarom zijn reeksen alleen niet kut als je er zelf in meepots.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Henk_Spermatank het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |