quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Beeerrrrr !!! Puppy puppy puppy puppy
[ afbeelding ]
![]()
Dankje, lief!quote:
Jeeeej! I feel a fail coming up!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hihihi
Net de eindafrekening van Nuon gehad. Bijna 600,= terug!!
OMG wat cutequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Beeerrrrr !!! Puppy puppy puppy puppy
[ afbeelding ]
![]()
Nu al?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hihihi
Oehhh nice !!! Dat wil ik ook! En dan zeg ik niks tegen vriendlief en koop ik mezelf een ipad !quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hihihi
HARDCOOORE VIBESquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Nog 1 keertje Beer spammen
Ik denk dat ik maar een blog ga maken ove rhet leventje van Beer hihi
ja we zijn overgestapt naar Essent. Maar nu vraag ik me af of dat wel zo slim wasquote:
Je bent toch niet van suiker!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwuh, ik wou eigenlijk even m'n pakje ophalen, maar het regent.![]()
Neuh, maar dat maakt niet dat ik zin heb in een koude douche.quote:
hoop dat het goed komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:36 schreef Loqi het volgende:
Nou, de dokter komt zo bij mijn ouders langs om toestemming te geven m'n vader op te laten halen met de ambulance
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:36 schreef Loqi het volgende:
Nou, de dokter komt zo bij mijn ouders langs om toestemming te geven m'n vader op te laten halen met de ambulance
Toch is het wel beter voor je vader. Dan kan hij de zorg krijgen die hij nu nodig heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:36 schreef Loqi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |